توضیحات بیمارستان میلاد درباره یک یادداشت

در پی درج مطلبی با عنوان «درد در نمی‌زند» در همین صفحه، روابط عمومی بیمارستان میلاد توضیحاتی ارسال کرده که در آن آمده است.
کد خبر: ۷۴۱۴۴۴
توضیحات بیمارستان میلاد درباره یک یادداشت

با توجه به این‌که علائم نگارنده مطلب، گلو درد، سرفه‌های خشک همراه با خس‌خس سینه و تنگی نفس بوده ذکر این نکته لازم است بیمارستانی که دارای بخش اورژانس فعال بوده و خدمات اورژانس نیز ارائه می‌دهد، نیازی به درمانگاه شبانه‌روزی ندارد و این اشتباه شایعی است که درمانگاه شبانه‌روزی به‌عنوان درمانگاه بیماران غیراورژانسی مطرح می‌شود، بنابراین تعطیلی درمانگاه نه غیرمعمول و نه غافلگیر‌کننده است.

بارها ذکر شده بیماران محترمی که از تهران و سایر استان‌ها به بیمارستان میلاد مراجعه می‌کنند، در صورتی که سایر مراکز درمانی می‌توانند کمک‌کننده باشند و خدمت قابل قبولی به بیماران ارائه نمایند، از مراجعه به این مرکز که راس هرم درمانی سازمان تامین اجتماعی و فعالیتش فوق تخصصی و الکتیو و ارجاعی بیماران از سایر مراکز است خودداری کنند، چراکه ازدحام فوق‌العاده‌ای در این مرکز درمانی وجود دارد.

ضمنا هیچ‌گونه محدودیت منابع انسانی و مالی عامل بسته بودن درمانگاه بیمارستان نبوده و نیست، بلکه این بیمارستان اصولا رسالتی در درمان سرپایی بیماران به‌عنوان مرکز ارجاعی بیماران تخصصی و فوق تخصصی استان و کشور ندارد، بلکه باید تمام منابع و نیروی خود را صرف برنامه‌ریزی بلندمدت بیماران نیازمند نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها