جام جم ورزشی: مردم انزلی در سومین روز عبور 'شادی سرخیل ' دختر قایقران شهرشان از خط پایان زندگی در کنار خانواده داغدارش بر سر مزار وی جمع شدند.
کد خبر: ۷۴۱۰۳۹
سومین روز وداع شادی سرخیل با زندگی در حضور مردم انزلی

خانواده داغدار که آرزوی دیدن جشن عروسی دختر جوانشان را داشتند شمعدانهای چینی و کاسه حنایی که قرار بود روزی بر سفره عقد شادی نهاده شود را کنار مدالها و حکمهای قهرمانی شادی بر خاک مزارش گذاشتند.

دوستان سوگوار شادی ، نقل و گل را به جای مجلس عروسی بر خاک آرامگاه ابدی اش در میان درختان به خزان نشسته آرامستان طالب آباد ریختند.

دختران قایقرانی که روزها در کنار شادی پارو به دست بر آب تالاب دفتر خاطرات زندگی را ورق زده بودند در غم از دست دادن دوست و هم تیمی شان اشک ریختند.

علاوه بر ورزشکاران ، جمع کثیری از مردم این شهر کوچک ساحلی که با غرق شدن شادی روزهای تلخ و خاکستری را گذرانده بودند در این مراسم شرکت داشتند.

کودکان 'خانه سبز اندیشان وطن ' با شاخه های گل برای تسلای خاطر خانواده شادی آمده بودند.

غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی کشور با حضور در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه شادی سرخیل، یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را به نمایندگی از سوی تمامی ورزشکاران این رشته در کشور گرامی داشت.

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، نیز در پیامی این مصیبت را به جامعه ورزشی کشور، زنان قهرمان و ورزشکار کشور و خانواده شادی سرخیل تسلیت گفت.

مردم انزلی که فرزندانش علاقه وافری به فعالیتهای ورزشی گوناگون به ویژه ورزشهای آبی دارند از مسوولان می خواهند با برنامه ریزی و اندیشیدن تمهیدات لازم سلامتی ، نشاط و سرزندگی فرزندان این خطه را در کنار قهرمانی مورد توجه بیشتری قرار دهند.

'شادی سرخیل' دختر قایقران گیلانی 17 آبان ماه در حالی که در تالاب انزلی مشغول تمرین بود، پس از واژگون شدن قایقش غرق شد ، پیکر این قایقران پس از 10 روز با تلاش امدادگران روز 27 آبان ماه پیدا شد.

پیکر شادی سرخیل که تنها 20 بهار از عمرش گذشته بود چهارشنبه 28 آبان ماه با حضور عموم مردم ورزش دوست بندرانزلی به خاک سپرده شد.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها