2 برادر به خاطر سوءظن مرتکب قتل خواهر خود و پسری جوان شدند

سوء ظن، انگیزه جنایت‌های خاموش

پسر جوان پس از مصرف مشروبات الکلی، مادر و خواهر هشت ساله خود را کشت.
کد خبر: ۷۴۰۹۲۲

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه مرد جوانی در تماس با پلیس راز این جنایت را فاش کرد و گفت: امروز چند بار با خانه خواهرم تماس گرفتم، اما او پاسخگوی تلفن نبود. به همین دلیل به موضوع مشکوک شده و خود را به خانه او رساندم. پس از ورود به خانه با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. جسد خواهرم غرق در خون در یکی از اتاق‌ها قرار داشت.

پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی خود را به محل حادثه رساندند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، زن چهل‌ونه ساله بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به گردن و دستش به قتل رسیده است. هیچ آثاری از سرقت و ورود به زور در محل دیده نشد، بنابراین کارآگاهان احتمال دادند قتل از سوی فردی آشنا رخ داده است.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد، مقتول پسری سی‌ساله و دختری هشت ساله داشته که همزمان با جنایت دو فرزندش ناپدید شده بودند. از سوی دیگر مقتول با پسرش به نام سعید اختلاف داشت.با کشف این سرنخ تحقیقات برای دستگیری سعید آغاز شد و ماموران بامداد پنجشنبه او را دستگیر کردند.متهم در ابتدا سعی کرد خود را از ماجرا بی‌خبر نشان دهد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتم. به همین خاطر با مادرم درگیر شده و او را با ضربه‌های چاقو کشتم. خواهر هشت ساله‌ام شاهد این جنایت بود به همین دلیل او را هم خفه کرده و جسدش را داخل خودروی خود گذاشته و در حوالی روستای «آغ زیارت» رها کردم.

سرهنگ حسین رمزی‌، فرمانده انتظامی سلماس در این زمینه به جام‌جم گفت: پس از اعتراف پسر جوان، تحقیقات برای کشف جسد دختر هشت ساله آغاز شد که با جستجوی فراوان توانستیم جسد را کشف کنیم.

متهم اختلاف بر سر ارثیه را دلیل درگیری با مادرش اعلام کرد.تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها