مجتبی به خاطر سوءظن، زن جوان و دخترش را به قتل رساند

مادر و دختر، قربانی مرد کبوترباز

پسر جوان که مادر و خواهرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، با رضایت پدر و مادربزرگش از مجازات قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۷۳۹۹۸۴

به گزارش جام‌جم، این ماجرا هشتم دی‌ماه سال 90 وقتی روی داد که پسری به نام پیمان سراسیمه از خانه‌شان خارج شد و با داد و فریاد از قتل خواهر و مادرش خبر داد. پس از تماس همسایه‌ها با پلیس ملارد، ماموران در محل حاضر شده و با جسد زن میانسال و دختر نوجوانش به نام معصومه روبه‌رو شدند. همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی پیمان نیز برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

او در اظهارات اولیه‌اش گفته بود که هنگام وقوع حادثه در خانه نبوده و وقتی که به آنجا برگشته با اجساد آنها روبه‌رو شده است، اما همسایه‌ها به ماموران گفتند که پیمان به عناوین مختلف با مادرش درگیری داشته است. روز حادثه نیز همسایه‌ها صدای مشاجره و درگیری آنها را شنیده بودند.

وقتی پیمان با نتایج تحقیقات روبه‌رو شد، به ناچار لب به اعتراف باز کرد و گفت: «من همیشه با مادرم اختلاف داشتم. مدتی پیش در پی علاقه به دختری، تصمیم به ازدواج گرفتم. اما خانواده‌ام مخالفت می‌کردند. آن روز مثل همیشه با مادر و خواهرم درگیر شدم. مادرم خواست آرام شوم، اما من در اوج عصبانیت ضربه‌ای به سر مادرم زدم که بد حال شد و بر زمین افتاد. خواهرم بشدت ترسیده بود و جیغ می‌زد. به سمت مادرم آمد تا او را نجات دهد که او را داخل حمام انداخته و در حمام را قفل کردم. در این هنگام از آشپزخانه چاقویی برداشته و با آن چند ضربه به مادرم زدم. بعد در حمام را باز کرده و خواهرم را به درون یکی از اتاق‌ها پرت کردم و پس از کتک زدن، با‌همان چاقو ضربه‌هایی نیز به او زدم.»

قرار مجرمیت پیمان پس از تائید سلامت روحی و روانی او در پزشکی قانونی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.در جلسه رسیدگی به این پرونده، پیمان 19 ساله با رد تمامی اتهامات خود گفت: روز حادثه مادرم به من گفت که بروم و از خانه دایی‌ام که آن روز ‌آش نذری پخته بودند‌ آش بگیرم، اما من نمی‌توانستم بروم چون قرار باشگاه داشتم. سر همین موضوع با مادرم جر و‌ بحث‌مان شد. وقتی که دیدم خیلی عصبانی شده از خانه زدم بیرون و به خانه دایی‌ام رفتم تا ‌آش بگیرم اما وقتی که برگشتم با جنازه‌های آنها روبه‌رو شدم.

پس از آخرین دفاعیات پسر جوان و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و متهم را به دو بار قصاص محکوم کردند.در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده بود، پدر و مادربزرگ پیمان با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند و پسر جوان دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.پس از دفاعیات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها