فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ذره‌ای از حقوق‌مان و ارزش‌های انقلاب در مذاکرات هسته‌ای کوتاه نخواهیم آمد گفت: ما لغو همه تحریم‌ها را می‌خواهیم و اگر انشاالله مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد همه خواهند دید که کوتاه نیامد‌ه‌ایم.
کد خبر: ۷۳۹۹۱۱
مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد همه می بینند که کوتاه نیامد‌ه‌ایم

سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز سه‌شنبه در بیست و یکمین یادوراه سردار شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم، با بیان اینکه این آمریکاست که با ذلت به دنبال توافق است،‌ افزود: هدف از مذاکرات هسته‌ای برداشتن تحریم‌هاست که انشالله به نتیجه برسد.

سرلشکر جعفری گفت: دشمنان از سال 78 تا 88 سعی کردند با ناامنی داخلی زمینه حمله نظامی به ایران را فراهم کنند، اما مردم در فتنه 88 پاسخ کوبنده به آنان دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی بود. اگر همه دنیا نمی‌تواند حاکمیت مستقر در سوریه را ساقط کند و اگر تکفیری‌ها نمی‌توانند اهداف‌شان را به پیش ببرند و اگر حزب‌الله لبنان و فلسطین بر رژیم‌صهیونیستی پیروز می‌شود به دلیل استقامت ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اهداف شهدا محقق و بخشی از آن باقی مانده و ما باید برای محقق کردن اهداف شهدا تلاش کنیم، تاکید کرد: دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی و برگ زرینی از انقلاب اسلامی است و ما شاید به قدر کافی قدر این دوران را به خوبی متوجه نشده باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی ناآگاهان می‌گویند دستاورد خون شهدا چه بوده و این دغدغه امام(ره) هم بوده است، افزود: اینهایی که این حرف‌ها را می‌زنند از عوالم غیب بی‌خبرند و نمی‌دانند اگر کسی فقط و فقط برای رضای خدا به جهاد رفته و سر در طبق اخلاص گذاشته هیچ حادثه‌ای به جایگاه رفیع آنها لطمه نمی‌زند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اگر حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه بر قوی‌ترین ارتش خاورمیانه پیروز می‌شود و اگر اسرائیل در چند جنگ از فلسطین شکست می‌خورد و مردم غزه مانع ورود تانک‌های رژیم‌صهیونیستی به شهرشان می‌شوند و اگر در سوریه همه دنیا برای سرنگونی حاکمیت مستقر ورود می‌کنند، اما نمی‌توانند، این به برکت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فعالیت‌ گروه‌های تکفیری در برخی کشورهای منطقه، تصریح کرد: این گروهک‌های تکفیری وابسته را درست می‌کنند تا به جان مسلمانان شیعه و سنی بیاندازند و پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما اینها موفق نمی‌شوند، چون ما دوران دفاع مقدس را داشته‌ایم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها