دختر جوان وقتی نتوانست برای سفر با دوستانش از پدرش پول بگیرد، با صحنه‌سازی و کمک دوستش شبانه به گاوصندوق پدرش دستبرد زد.
کد خبر: ۷۳۸۸۰۲
نقشه دختر ‌جوان برای انتقام از پدر

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته اعضای خانواده‌ای وقتی از مهمانی به خانه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان بردسکن بازگشتند، متوجه دستبرد سارقان به گاوصندق شدند. دزدان پس از باز کردن در گاوصندوق طلا و جواهرات به ارزش 40میلیون تومان، سند خانه و خودرو، مدارک و اسناد بانکی و مقداری پول موجود در آن را به سرقت برده بودند.

مرد صاحبخانه با حضور در پلیس آگاهی ماجرا را گزارش داد و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این سرقت آغاز شد.

کارآگاهان همزمان با شروع تحقیقات به خانه مالباخته اعزام و در بررسی‌ها متوجه شدند، به هم ریختگی وسایل ساختگی بوده و سرقت از سوی فردی آشنا رخ داده است. در این مرحله ماموران از اعضای خانواده مالباخته بازجویی کردند و به دختر بیست و هفت ساله خانواده به نام نسیم ظنین شدند.

نسیم در بازجویی‌ها منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: قرار بود با دوستانم برای تفریح به شهر دیگری برویم. پدرم مخالفت کرد و حاضر نبود هزینه سفر را بدهد. همین موضوع باعث شد از پدرم انتقام بگیرم بنابراین نقشه سرقت را طراحی کرده و موضوع را با دوستم مینا در میان گذاشتم. شب حادثه وقتی مطمئن شدم خانواده‌ام به مهمانی رفته‌اند، با آنها تماس گرفته و مدعی شدم کاری برایم پیش آمده و با تاخیر در مهمانی شرکت می‌کنم. از این فرصت استفاده کرده و همراه دوستم به خانه مان آمدیم و سرقت را انجام دادیم. بعد از سرقت من به خانواده‌ام در مهمانی ملحق شدم و دوستم اموال سرقتی را به خانه‌اش منتقل کرد.

وی ادامه داد: قرار بـود بعد از چند روز اموال را بازگردانم اما زمانی که مطلع شدم پدرم موضوع را به پلیس خبر داده ترسیدم.

با ثبت اظهارات نسیم، همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خانه وی اموال سرقتی را به دست آوردند.

این دختر جوان با حضور در پلیس آگاهی به همدستی با دوستش در اجرای نقشه سرقت اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها