
به گزارش شبکه خبری پرس تیوی،امارات متحده عربی در صفحه خود در پایگاه اینترنتی آژانس از نقشهای استفاده میکرد که در آن نام خلیجفارس و جزایر سهگانه ایران تغییر کرده بود.
پس از این اقدام امارات سازمان انرژی اتمی ایران ضمن مخالفت با آن از آژانس بینالمللی انرژی اتمی خواست تا نام خلیجفارس و این جزایر سهگانه را باز گرداند.
بر اساس این گزارش، طبق اسناد تاریخی جزایر سهگانه خلیجفارس همواره متعلق به ایران بوده و اثبات آن از طریق اسناد تاریخی، قانونی و جغرافیایی امکانپذیر است. این در حالی است که امارات بارها مدعی مالکیت این جزایر شده است.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند