جام جم نوا: دوستان و همراهان مرتضی پاشایی جمعه بیست و سوم آبان ماه با خبر غم‌انگیز از دست دادن این هنرمند موسیقی پاپ غافلگیر شدند.
کد خبر: ۷۳۸۱۴۵
بغض بنیامین به یاد مرتضی پاشایی

پاشایی از چندی پیش به دلیل درگیری با سرطان معده روزهای سختی را سپری می‌کرد؛ روزهایی که با همراهی دوستانش تلاش می‌شد تا قابل تحمل‌تر باشد. روزهایی که دوستداران این خواننده موسیقی پاپ منتظر دریافت خبرهایی از بهبود اوضاع جسمانی او بودند، فقط تعداد کمی از دوستانش امکان آن را می‌یافتند که به عیادت پاشایی در بیمارستان بهمن بروند.
«بغض» قطعه‌ای است که دوستداران پاشایی آن را به خوبی به خاطر دارند، ترانه‌ای که مرتضی آن را به بنیامین بهادری تقدیم کرده بود و حالا بعد از رفتن پاشایی، این صدای «بغض‌»آلود بنیامین است که از پشت گوشی تلفن شنیده می‌شود، او به واسطه جدایی از دوست خود چنان غمگین است که نمی‌تواند احساس خود را در جمله‌ای بیان کند، غم او در پس بغضش جا گرفته است.
احسان خواجه‌امیری هم از دوستان پاشایی است، او که تا چندی پیش در کنسرت‌های مرتضی کنارش حاضر می‌شد، حالا در روزی که خبر از دست دادن این هنرمند منتشر شده، با صدای بغض‌آلود اندوه خود را پنهان نمی‌کند؛اندوهی که در جمله‌ای جای نمی‌گیرد.(خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها