معاون وزیر کشور :

جزئیات اسیدپاشی به زودی اعلام می‌شود

معاون وزیر کشور گفت: به‌زودی جزئیات اسید پاشی اعلام و عاملان این حوادث نیز معرفی می‌‌شوند.
کد خبر: ۷۳۸۰۰۶
جزئیات اسیدپاشی به زودی اعلام می‌شود

حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:کسب اطلاعات در مورد اسیدپاشی اصفهان کار گسترده‌ای بوده است که پس از اطمینان و مشخص شدن موضوع، عاملان را معرفی و اطلاعات پیرامون این پروندع را به عموم مردم اعلام می‌کنیم.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: پیگیری پرونده اسید پاشی اصفهان کار گسترده ای بود و در حال بررسی است افرادی مظنون هستند که کارآگاهان در حال پیگیری پرونده آنها هستند و در مورد دستگیری عاملان پرونده اسید پاشی اصفهان به زودی اطلاعات را در اختیار عموم قرار می‌دهیم.

خروج ۲ میلیون و ۵۰۰هزار تبعه غیر مجاز از کشور

ذوالفقاری عصر امروز در حاشیه افتتاحیه همایش مدیران کل اتباع و مهاجرین خارجی سراسر کشور در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات گسترده‌ای در ایران به اتباع داده می‌شود به طوری که در حال حاضر 350 هزار دانش‌آموز افغانی در کشور مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: 15 هزار دانشجوی فارغ‌التحصیل و 11هزار دانشجوی در حال تحصیل در ایران وجود دارد ضمن اینکه 220 هزار نفر از این اتباع زیر‌پوشش‌ بیمه درمانی قرار دارند.
معاون امنیتی وزیرکشور تصریح کرد: در ایران 400 هزار فرصت شغلی برای اتباع فراهم شده است هر چند بسیاری از اتباع که تعداد زیادی از آنها اتباع غیر مجاز هستند بیکار هستند.
ذوالفقاری خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ما در حوزه اتباع غیرمجاز است به طوری که در طول 3 سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار تبعه غیرمجاز را از کشور خارج کرده ایم البته دلایل متعددی در مورد حضور اتباع غیرمجاز وجود دارد که باید برای ان به دنبال راهکار بود.
وی افزود: یکی از راهکارهای موجود برای اتباع غیر مجاز بحث کارفرمایان است که باید هر چه سریعتر نظارت‌ها بیشتر شود در بحث روادید و نظارت نیز بیشتر شود تا شاهد حضور اتباع غیر مجاز در کشور نباشیم.
معاون امنیتی وزیرکشور در رابطه با انسداد مرزها گفت: کلمه انسداد مرزها را نباید مطرح کرد چرا که در هیچ کشوری بحث انسداد مرزها مطرح نیست درحال حاضر مرزهای جنوب شرقی تحت نفوذ ماست فقط در جنوب سراوان به دلیل صعب العبور بودن کنترل سخت تر است و مرز مشخصی در این منطقه وجود ندارد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
۰
۰
لابد فیلم اعترافاتش هم آماده است.
سردار جان در سیستم امنیتی كه تروریست رو از آسمان پائین می كشه لابد این تعلل دلیلی دارد.

نیازمندی ها