وزیر اطلاعات در شورای اداری استان همدان گفت: با هم افزایی مجموعه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور هیچ نقطه کوری برای رخنه دشمن به داخل کشور وجود ندارد .
کد خبر: ۷۳۷۴۳۵
هیچ نقطه کوری برای رخنه دشمن وجود ندارد

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه امنیت ریشه دار از راه حفظ کرامت مردم بدست می آید،‌ افزود: این وزارت خانه با تکیه بر این راهبرد اصولی وزارتخانه ای مردم نهاد شده است چراکه هم حرمت مردم را حفظ می کند وهم به آنان شخصیت می دهد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات وزارت اطلاعات منحصر به دولت به معنای کابینه نیست و به کل نظام و سایر نهادهای آن خدمات رسانی می کند گفت: ما سربازان رهبری هستیم که همراه و در کنار سربازان نظام در حوزه های دیگر خدمت می کنیم.

وزارت اطلاعات، وزارتخانه ای دانش بنیان

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اعلام اینکه امروز وزارت اطلاعات به وزارتخانه ای دانش بنیان تبدیل شده است افزود :‌ کارهای اطلاعاتی در این وزارتخانه بصورت علمی ، خردمندانه و به شیوه ای نرم افزاری مدیریت می شود برخورد با مسائل به شیوه ای پیشگیرانه است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تشریح مسائل پیرامون کشور و رصد اطلاعاتی اقدامات دشمن در مناطق مختلف تاکید کرد : با هم افزایی مجموعه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور هیچ نقطه کوری برای رخنه دشمن به داخل کشور وجود ندارد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد : این وزارتخانه آنچنان بر جریان های ضد امنیتی گسترده شده است که کوچکترین تحرک آنان از نگاه نیروهای اطلاعاتی این وزارتخانه خارج نیست.

وی حمایت از سرمایه گذاران و تامین امنیت سرمایه گذاری را یکی دیگر از رسالتهای این وزارتخانه برشمرد و افزود : این وزارتخانه با مفاسد اقتصادی که سرمایه گذاران را دچار سرخوردگی می کند برخورد می کند تا کسانی که دنبال فعالیت سالم اقتصادی هستند با دلگرمی به کار خود بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود : هر سرمایه گذاری که در این کشور سرمایه گذاری کند یک نفر به علاقه مندان به امنیت کشور اضافه می کند چراکه سرمایه گذاری عامل تحکیم و تثبیت امنیت در کشور می شود.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه تمام جریانهای سیاسی درون نظام که در چارچوب عمل کند و چهار اصل نظام مقدس ،‌ قانون اساسی ،ولایت فقیه و شخص ولایت فقیه را قبول داشته باشند محترم و از آنان حمایت می شود تاکید کرد : وزارت اطلاعات امنیت فعالیت سیاسی این جریانات را تامین می کند.

وی در عین حال تاکید کرد :‌هر جریان سیاسی که نحوه عمل آنان سر از یک سلسله جریانات ضد امنیتی در بیاورد ، ‌با آن برخورد می شود . (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
از بستگان شهدای سربازان سراوان
Netherlands
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۰
جلوی الجیش العدل را در مرزهای شرقی كشور بگیرید كه هر چند وقت سربازان و درجه داران مستقر در مرز كشته می شوند بعد ادعا كنید جناب وزیر , هر وقت روسای الجیش العدل را گرفتید بعد بگوئید رصد اطلاعاتی اقدامات دشمن را زیر نظر داریم , توی ماجرای اسید پاشی هنوز به نتیجه نرسیدید

نیازمندی ها