جام جم ورزشی: شاید در پایان فصل مشخص شود کلاه گشادی در بازار نقل و انتقالات بر سر منچستریونایتد رفته است.
کد خبر: ۷۳۷۱۶۸
کلاه گشاد بر سر منچستریونایتد؟! +عکس

به گزارش جام جم ورزشی، رادامل فالکائو دو فصل پیش ستاره پرطرفدار و گلزنی بود که از آتلتیکومادرید راهی موناکو شد آن هم در حالی که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند اما با یک قرارداد 53 میلیون یورویی ترجیح داد به تیم پرنس نشین موناکو برود. فالکائو اواسط فصل گذشته به دلیل یک مصدومیت شدید زانویش را به تیغ جراحان سپرد و به همین دلیل نتوانست به همراه تیم ملی فوتبال کلمبیا در جام جهانی 2014 برزیل شرکت کند.

او در ابتدای فصل به طور قرضی به یونایتد پیوست اما شواهد حاکی از آن است که رادامل 27 ساله همچنان مصدوم است. او پس از هر بازی روی زانوی عمل کرده خود کیسه یخ می گذارد و گزارش ها حاکی از آن است که او مصدومیت خود را پنهان می کند. فالکائو که در این فصل بیشتر یک یار تعویضی است و تنها یک گل به ثمر رسانده شاید یک خرید اشتباه برای یونایتدها باشد. یونایتد شاید در این انتقال از نظر مالی ضرر نکند اما حداقل به جای او سران باشگاه می توانستند یک مهاجم سالم به خدمت بگیرند نه بازیکنی که مصدومیتش را پنهان می کند.

دیلی میل با انتشار این عکس ها ادعا کرد این بازیکن پس از هر بازی روی زانویش کیسه یخ می گذارد تا ثابت شود او هنوز مصدوم است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها