جامعه در سال 93

هوا بالاخره نفس کشید

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در هفت ماهه امسال تهرانی ها هشت روز هوای پاک و 156 روز هوای سالم را تجربه کردند.
کد خبر: ۷۳۶۳۴۵
تهرانی ها، 156 روز هوای سالم داشتند

رحمت الله حافظی امروز یکشنبه با مقایسه آمار مربوط به کیفیت هوای تهران از سال 91 تا 93 گفت: مقایسه آمار هفت ماهه امسال با دو سال گذشته افزایش قابل توجه روند بهبود کیفیت هوای تهران را نشان می دهد.

وی افزود: هوای تهران در هفت ماهه نخست سال 91 در مجموع 143 روز سالم بود و 68 روز ناسالم برای گروه های حساس، چهار روز ناسالم و یک روز بسیار ناسالم را تجربه کرد در حالی که هیچ روزی از سال 91 هوای تهران پاک نبود.

عضو شورای شهر تهران گفت: بررسی همین بازه زمانی در سال 92 نیز نشان می دهد که تهران 2 روز هوای پاک و 136 روز هوای سالم داشت و تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس به 76 روز افزایش یافت و تعداد روزهای ناسالم 2 روز بود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره وضعیت کیفیت هوای تهران از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه گفت: خوشبختانه تعداد روزهای پاک در این مدت به هشت روز و تعداد روزهای سالم به 156 روز افزایش یافته است.

وی افزود: در هفت ماهه امسال تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس به 50 روز و تعداد روزهای ناسالم نیز به 2 روز کاهش یافته است.

حافظی ابراز امیدواری کرد که مسوولان در توزیع سوخت استاندارد و تولید خودروهای مطابق با استاندارد روز اهتمام بیشتری داشته باشد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها