جام جم ورزشی: قرارداد وینگادا یکطرفه از سوی فدراسیون فوتبال فسخ شد و حال فدراسیون فوتبال برای تامین خواسته های مربی پرتغالی باید به او غرامت بدهد.
کد خبر: ۷۳۶۲۹۷
غرامت 240 هزار دلاری فدراسیون فوتبال به وینگادا

در محافل ورزشی این گونه عنوان شد که فسخ قرارداد وینگادا بسیار پائین است و این مبلغ از سوی حبیب کاشانی و از منابع خاص تامین اعتبار خواهد شد.

اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این باره به «ورزش سه» گفت: «غرامت قرارداد وینگادا را فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد نه حبیب کاشانی. به هر صورت فدراسیون فوتبال برای جلب نظر اعضای کمیته فنی پرداخت این غرامت را برعهده می گیرد...»

اما مبلغ قرارداد وینگادا چه قدر است؟ هیچ کس راضی به توضیح شفاف در این زمینه نیست. یک منبع موثق در این زمینه گفت: وینگادا در مذاکرات اولیه ای که با فدراسیون فوتبال داشت در ابتدا پیشنهاد 350 هزار دلار را برای هر سال از قراردادش داد که علی کفاشیان از وینگادا خواست خواسته های مالی خود را کاهش دهد که در نهایت وینگادا به 240 هزار دلار برای هر سال راضی شد که قرارداد سال دوم منوط به رضایت طرفین از یکدیگر در پایان سال اول و هم چنین صعود ایران به المپیک بود که بصورت خودکار ملغی می شود اما فدراسیون فوتبال باید همه 240 هزار دلار را به وینگادا پرداخت کند. به نظر می رسد با توجه به وینگادا چند ماهی در ایران شروع بکار کرده حتما مبالغی را از این 240 هزار دلار را دریافت کرده که در این صورت فدراسیون فوتبال باید باقی مانده 240 هزار دلار را بفرستد.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها