جسد زن 23 ساله از رودخانه بیرون کشیده شد

سفر تلخ زوج جوان به استان بوشهر

«شادی سرخیل» عضو 21 ساله تیم منتخب گیلان اعزامی به مسابقات قهرمان کشوری کایاک صبح شنبه هنگام تمرین در پیست قایقرانی تالاب انزلی در اثر واژگون شدن قایق غرق شد.
کد خبر: ۷۳۶۱۲۵
جستجو برای یافتن جسد زن قایقران در تالاب انزلی

رییس جمعیت هلال احمر بندرانزلی عصر شنبه با ابراز تسلیت نسبت به درگذشت این ورزشکار جوان گفت: از صبح امروز نیروهای هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی با کمک غواصان مشغول جستجو برای پیدا کردن جسد این ورزشکار جوان هستند.

«اکبر صبربخش» با اشاره به شدت جریان آب اظهار کرد: تا این ساعت به رغم تلاش های وسیع صورت گرفته موفق به یافتن جسد نشدیم.

وی یادآور شد: طبق صحبت های مربی تیم، شادی سرخیل به همراه 11 عضو دیگر تیم کایاک با نظارت مربیانشان از درون دو قایق موتوری در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بودند که به دلایل نامعلوم قایق وی واژگون شد.

صبربخش با بیان این که مربی بلافاصله پس از مشاهده واژگون شدن قایق به سمت آن می رود، تصریح کرد: این ورزشکار یک هزار و 500 متر پارو زده و بدنش گرم، ولی آب تالاب سرد بود و وی جلیقه نجات نیز به تن نداشت و احتمالا به سرعت غرق شده است.

رییس جمعیت هلال احمر انزلی با بیان این که افتادن ورزشکار به درون آب در ورزش های آبی طبیعی است، گفت: به همه قایقران ها توصیه می شود با وجود آشنایی با فنون شنا جلیقه نجات به تن داشته باشند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها