یک فروند هواپیمای خصوصی مسافربری با 200 سرنشین هنگام برخاستن از باند فرودگاهی در ایالت «گجرات» هند با یک بوفالو برخورد کرد.
کد خبر: ۷۳۵۶۱۰
تصادف هواپیمای مسافربری با بوفالو

یک مقام ارشد هوانوردی هند اعلام کرد یک فروند هواپیمای مسافربری شخصی در فرودگاه شهر «سورات» واقع در ایالت گجرات هنگام برخاستن از باند با یک بوفالو برخورد کرد. بر اثر این برخورد، این حیوان به داخل یکی از موتورهای هواپیما کشیده شد و هواپیما نتوانست از روی باند بلند شود.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید. بنابر اعلام تلویزیون‌های محلی، این حادثه در ساعت 7:30 شامگاه پنجشنبه به وقت محلی رخ داد و تحقیقات درباره این حادثه در دست انجام است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Netherlands
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
۰
۰
یك خاطره از هند بگویم , زمانی من در هند دانشجوی دندان پزشكی بودم , توی خیابانها پر از گاو است اگر بییند توی خیابان حق برخورد با گاو ندارید باید آنقدر منتظر باشید تا گاو برود كنار , در آن زمان من پیاده شدم از تاكسی و گاو را كشیدم به كنار خیابان آن هم به زور بعد جای شما خالی دیدم یك گردان آدم با چوب و چماق دارند به سمت من میان آقا ٢ پا داشتم ٢ دیگه قرض كردم پا به فرار , حالا من می دویدم , هندی ها می دویدند ...

نیازمندی ها