جام جم آنلاین گزارش می دهد

دست های آلوده تل آویو و تکفیر در سینا

رژیم صهیونیستی اجساد چهار سرباز ارتش مصر را که بیست و دوم ماه گذشته میلادی در تیراندازی نظامیان صهیونیست کشته شده بودند به قاهره تحویل داد.
کد خبر: ۷۳۳۹۸۸
رژیم صهیونیستی جنازه 4 سرباز مصری را تحویل داد

دولت مصر برای آنکه مصریها از رژیم صهیونیستی خشمگین نشوند و خشم مردم این کشور به گروههای اسلامی متمرکز باشد از افشای این خبر جلوگیری کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین ، روزنامه العربی الجدید چاپ لندن به نقل از یک منبع دیپلماتیک غربی مقیم قدس اشغالی نوشت تل ‌آویو هفته گذشته اجساد چهار سرباز مصری که نیروهای اسرائیلی آنها را روز چهارشنبه بیست و دوم ماه گذشته میلادی در درگیری مسلحانه بین ارتش اسرائیل ، قاچاقچیان و ارتش مصر در مرزهای مصر با اسرائیل کشتند به مقامات مصری تحویل داد.

این دیپلمات که خواست نامش فاش نشود به روزنامه العربی الجدید گفت چهار نفر از سربازان مصری در این درگیری کشته و دو سرباز اسرائیلی نیز زخمی و سه قاچاقچی کشته شدند.

وی گفت چهار سرباز مصری در تیراندازی ارتش اسرائیل کشته شدند و اجسادشان به اسرائیل منتقل شده بود.

منبع دیپلماتیک غربی گفت اجساد چهار سرباز از طریق گذرگاه مرزی العوجه به دولت مصر تحویل داده شده است.

ارتش مصر حادثه کشته شدن چهار سرباز و تحویل جسد آنها را اعلام نکرد.

این مسئول غربی به العربی الجدید گفت ارتش مصر اجساد این چهار سرباز مصری را جزء کشته‌های حمله چند روز پیش در سینا گنجاند و اعلام کرد در حمله به نیروهای مصری در سینا 33 نفر کشته شدند.

شاید هدف مصر از پنهان کردن کشته شدن چهار سرباز مصری در تیراندازی نیروهای اشغالگر اسرائیلی متمرکز کردن خشم عمومی علیه جنبشهای اسلامی « تروریستی » در سینا و جلوگیری از پراکنده شدن بسیج عمومی علیه این جنبشهاست.

هدف دیگر دولت مصر از پنهان نگه داشتن این خبر آن است که راه برای ایجاد منطقه حائل با نوار غزه و اجرای قوانین نظامی برای پوشش حملات ارتش مصر در سینا هموار شود (واحد مرکزی خبر).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها