جام جم ورزشی: محمد مایلی کهن بار دیگر علیه علی دایی مصاحبه کرد اما اینبار پای دختران خردسال او را هم وسط کشیده است.
کد خبر: ۷۳۲۵۸۴
حمله مایلی کهن به زندگی شخصی علی دایی

مایلی کهن که به دنبال طرح شکایت علی دایی به چهار ماه حبس تعزیری و پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است، افزود: «این آقا همه جا عنوان می‌کند که در دفعات قبل مرا بخشیده است، در صورتی که اینطور نیست و ادعای او دروغ محض است. در دفعات قبل هر حکمی که دادگاه در مورد شکایت این آقا صادر کرده، جزای نقدی بوده است که من پرداخت کرده‌ام. با این شرایط ادعای او کذب محض است و دروغ‌گویی.»
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: «این آقا عنوان کرده است که به جان «نورا» (دخترش) این بار کوتاه نخواهم آمد، انگار در دفعات قبل کوتاه آمده بود! من بچه‌های مردم را دوست دارم و باید بگویم این بار من به جان «دنیز» (دختر دیگر و بزرگ تر علی دایی) کوتاه نخواهم آمد!»

دعوای مایلی کهن با دایی وارد فاز دیگری شده است. او اینبا علنا پای مسائل شخصی زندگی علی دایی و دختران خردسالش را هم وسط می کشد که این ممکن است واکنش علی دایی را به دنبال داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
متاسفم واقعا برای مردی مثل مایلی كهن متاسفم كه خودش را مسخره كرده و هر از گاهی به پای این و آن میپیچد.ای كاش یه تیم بهش میدادند تا بلكه سرش گرم بشه و بیخودی به زندگی شخصی دیگران فضولی نكند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
مایلی شورش در اورده یك تیم دسته سومی بهش بدهند تا سرگرم باشد اذیت این و آن نكند
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
كاری به اقای دایی ندارم همینكه اقای گل جهان رابرای ملت ایران بدست اورده بماند.ااقایانی كه تازه یادشون افتاده امضا جمع كنند چرایك بار به این اقاكه هرمرتبه به پروپای همه میپچه چیزی نمگین.
اگرجلوی اینونگیرن چهارروزدیگه زنوبچه دایی راهم به بادانتقادمیگیره
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
طرفداری بعضی آقایون باعث این اوضاع میشه مثل عابدزاده و....واقعا متاسفم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها