مژده لواسانی:

ممنوع التصویر نیستم ، به زودی برمی‌گردم

این روز‌ها بازار اخبار حاشیه‌ای درباره مجریان صدا و سیما داغ شده است. خبر ممنوع‌التصویری مژده لواسانی مجری برنامه «کافه سؤال» چند روزی است که حواشی زیادی را برای این مجری جوان به وجود آورده و این اتفاق در حالی افتاده که نه تنها هیچگونه اعلام رسمی به این مجری از مدیران صدا و سیما صورت نگرفته بلکه خود او نیز این خبر را صراحتاً تکذیب کرده است.
کد خبر: ۷۳۱۶۴۵
ممنوع التصویر نیستم ، به زودی برمی‌گردم

ماجرا از جایی شروع شد که یک سایت خبری خبر ممنوع‌التصویری لواسانی را منتشر کرد و این مجری نیز بلافاصله در گفتگویی آن را کذب دانست. کمتر از ۴۸ ساعت لواسانی به مناسبت روز ملی خانواده به همراه خانواده‌اش در برنامه‌ای که به همین مناسبت از شبکه دو پخش شد، حضور یافت و خط بطلانی بر همه شایعات و حواشی کشید. خانواده لواسانی در این برنامه درباره ویژگی‌های تربیتی و اهمیت حفظ حریم خانواده صحبت کردند و مخاطب هم با دیدن این برنامه دریافت، اخبار منتشر شده همه شایعه و ساخته و پرداخته ذهن کسانی بوده که به هر دلیل با انتشار اینگونه اخبار به دنبال جذب بازدید‌کننده بیشتر برای سایت و خبرگزاری‌هایشان هستند.

اما مژده لواسانی در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، نوشت: من صراحتاً در آخرین برنامه از «کافه سؤال» اعلام کردم، به زودی با سری جدید این برنامه باز خواهیم گشت و دلیل اتمام این سری از برنامه فقط تغیرات ظاهری و محتوایی است. این اتفاق درباره خیلی از برنامه‌های دیگر هم می‌افتد و هدف تنها بهتر شدن آن‌هاست.


لواسانی در ادامه این متن نوشته بود که ۱۳۵ قسمت از «کافه سؤال» روی آنتن رفت و به نظرم کاملاً طبیعی است که تیم سازنده آن برای تجدید قوا و اجرای ایده‌های جدید‌تر مدتی به استراحت بروند و بعد از مدتی کوتاه دوباره با رویکردی جدید به تلویزیون برگردند. این اتفاق درباره منِ مجری هم افتاده، چون من هم عضو‌‌ همان تیم سازنده هستم و نیاز به استراحت دارم تا برای اجرای بهتر برنامه با انرژی بیشتری برگردم. غیبت کوتاه‌مدت یک مجری در هر برنامه‌ای به هیچوجه دلیل بر ممنوع‌الکاری او نیست. من در تمام این مدت علاوه بر اجرای «کافه سؤال» در رادیو ایران هم برنامه‌های فرهنگی اجرا کردم و هنوز هم این برنامه‌ها را دارم و هیچ مشکلی هم برای اجرایم نیست. ضمناً باید به همه مخاطبان و طرفداران «کافه سؤال» بگویم سری جدید «کافه سؤال» به احتمال زیاد بعد از ماه محرم و صفر و با شروع فصل زمستان دوباره روی آنتن خواهد رفت و موضوعات جدید در سری جدید مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

لواسانی در پایان نیز با اشاره به دلخوری‌اش از برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نوشت: از برخی از دوستان در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف که اینطور اخبار بی‌پایه و اساس را بهانه‌ای برای بیشتر دیده شدنشان قرار می‌دهند به شدت دلخورم و این اخبار همیشه برای من ناراحت‌کننده بوده و هست. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها