نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بحث و بررسی درباره طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از اظهار نظر موافقان و مخالفان ماده ۸ این طرح، آن را برای اصلاح به کمیسیون فرهنگی ارجاع دادند.
کد خبر: ۷۳۱۶۳۱
ارجاع ماده۸طرح حمایت ازآمران به معروف به کمیسیون فرهنگی

به گزارش واحد مرکزی خبر، این طرح به امضای 19 نفر از نمایندگان رسیده است.

طرح های مربوط به شرکت‌های تعاونی، نوسازی مساجد، مستمری بازنشستگی پیش از موعد و لوایح مالیات مستقیم و افزایش سرمایه در بانک توسعه اسلامی و نیز گزارش زلزله پارسال بستک و کیش امروز در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بامداد امروز به ریاست آقای علی لاریجانی آغاز شد؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است رسیدگی به طرح اصلاح قانون تعاونی شدن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی ، طرح حمایت از احداث ، تجهیز ، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها و طرح الزام سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 1386 براساس دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی آنان از جمله طرح هایی است که قرار است به آنها رسیدگی شود.

لوایح اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه خود در دور پنجم بانک توسعه اسلامی نیز از مواردی است که در دستور کار امروز مجلس است.همچنین قرار است امروز گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره زلزله های دوازدهم و نوزدهم دی پارسال در مناطق بستک و جزیره کیش استان هرمزگان قرائت شود.

نمایندگان امروز دو نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را به عنوان ناظر در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات انتخاب می کنند. پیش از جلسه علنی، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مراسم روضه خوانی و عزاداری در صحن علنی برگزار شد.

حضور وزیر پیشنهادی علوم در مجلس

وزیر پیشنهادی علوم برای ارائه برنامه های خود در فراکسیون اصولگرایان پیروان ولایت که به ریاست آقای لاریجانی صبح امروز برگزار شد حضور یافت.

غلامرضا اسداللهی یکی از اعضای این فراکسیون گفت: در این جلسه محمود نیلی احمدآبادی درباره سوابق علمی اش توضیحاتی ارائه کرد و گفت معتقد است وزارت علوم باید مرکز تولید علم باشد نه پایگاه سیاسی.وی افزود: وزیر پیشنهادی در این جلسه اطمینان داد که از کسانی که در چارچوب نظام هستند استفاده می کنند و بنا ندارد از افراد حاشیه ساز و کسانی که در آشوب ها بوده اند استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها