جست وجو در لرستان ادامه دارد

آب، پراید و سرنشینانش را با خود برد

امدادرسانی به 780 سیل‌زده و 145 خودرو

در پی بارش شدید باران در شب گذشته در 4 استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و مازندران آغاز شده 780 نفر دچار سیل‌زدگی شدند.
کد خبر: ۷۲۹۶۸۵
امدادرسانی به 780 سیل‌زده و 145 خودرو

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از ادامه بارندگی‌ها در 4 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و مازندران خبر داد و گفت: از لحظاتی پیش بارندگی در استان گیلان نیز شدت گرفته است.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب در 14 شهرستان و 32 روستای این استان‌ها گفت: تاکنون 780 نفر که در سیلاب گیر افتاده بودند توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

وی همچنین از رهاسازی 145 خودرو که در سیلاب متوقف شده بودند خبر داد و گفت: جاده چالوس - کرج به علت بارندگی و رانش زمین مسدود شده است.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال ‌احمر دو جاده رودسر به رحیم‌آباد و رودسر به کلاچای نیز به علت سیلاب همچنان مسدود هستند.

۷۰ خودرو و ۲۵۰ نفر در کولاک گرفتار شدند

وی از بارش برف و وقوع کولاک در آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل خبر داد و گفت: از شب گذشته و به دنبال بارش شدید برف در جاده‌های برفگیر این 3 استان، 250 نفر و 70 دستگاه خودرو در در برف گیر افتادند که توسط امدادگران سازمان امداد و نجات، نجات یافتند.

درخشان به رانندگانی که قصد عبور از مناطق سردسیر و برفگیر کشور را دارند توصیه کرد تا وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها