خونخواری و آدمخواری داعش

گروه تروریستی داعش با تهدید شهروندان غربی به مرگ اعلام کرد: از داعش جز نوشیدن خون و کباب کردن گوشتتان نخواهید دید.
کد خبر: ۷۲۹۵۶۴
خونخواری و آدمخواری داعش

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال اعلام حضور فرانسه در ائتلاف آمریکا علیه داعش، یک عضو این گروهک با انتشار ویدئویی شهروندان فرانسوی را به مرگ تهدید کرد و یک داعشی دیگر به نام "ابوبلال مغربی" خطاب به غربیها ادعا کرد: از داعش جز نوشیدن خون و کباب کردن گوشتشان نخواهید دید.

اخیرا ویدئویی به طور گسترده در فرانسه منتشر شده است که در آن یکی از عناصر داعش از مسلمانان مقیم این کشور می خواهند تا در انتقام از شرکت پاریس در حمله به مواضع داعش، فرانسوی هایی را که از آنها به عنوان کفار یاد می کنند به قتل برسانند. کارشناسان فرانسوی، این تهدیدات را خطرناک ارزیابی کرده اند.

این عنصر داعشی که در این ویدئو به زبان فرانسوی و از داخل خودرویش و در حالی که سلاحی در دست دارد می گوید: ابومحمد العدنانی نیز قبلا به غرب درباره حمله به مسلمانان هشدار داده است.

یک عنصر دیگر داعش به نام اسامه المغربی نیز در همین ویدئو خواستار ادامه آماده باش و فراخوان برای "جهاد" و کشتار شهروندان امریکایی در کشور مغرب شد.

فعال شدن کمیته انتخاباتی جبهه اصلاحات

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات از ارائه گزارش فعالیت کمیته انتخاباتی تشکل متبوعش در جلسه آینده خبر داد.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه کمیته انتخابات شورای هماهنگی فعال شده است، اظهار داشت: ما در جلسه آینده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، عضویت احزاب اصلاح‌طلب جدید را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: با عضویت حزب زنان مسلمان نواندیش موافق شد و در حال حاضر عضویت دو حزب دیگر را بررسی می‌کنیم.

حکیمی‌پور تصریح کرد: ساماندهی شورای هماهنگی اصلاحات در استان‌ها از مهم‌ترین دستور کارهای جلسه آینده است.

نگرانی نتانیاهو از احتمال توافق هسته ای

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با هشدار دوباره درباره احتمال دست یابی به توافق بین المللی هسته ای با ایران گفت: ایران هسته ای برای اسرائیل خطرناک تر از گروه داعش است.

به گزارش عصرایران، نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای که نسخه ای از آن برای خبرگزاری آناتولی ترکیه ارسال شده، گفت: با این خطر روبه رو هستیم که کشورهای بزرگ (گروه 1+5) با ایران به توافق هسته ای برسند تا این کشور در آستانه دست یابی به بمب اتمی باقی بماند. کشوری که مالک هزاران دستگاه سانتریفیوژ است که در تولید مواد لازم برای تولید بمب اتمی در مدت زمان کوتاه به کار می رود.

نتانیاهو ادامه داد: این موضوع برای کل جهان تهدیدآمیز است. این موضوع قبل از هر چیزی تهدیدی برای اسرائیل است. این موضوع تهدید بسیار بزرگتری از داعش است.

ایران و گروه 1+5 هم اکنون در حال مذاکره برای دست یابی به توافق نهایی بر سر برنامه هسته ای تهران است. براساس این توافق، ایران می تواند در خاک خود غنی سازی و بخشی از سانتریفیوژهای خود را حفظ کند.

دلیل کناره گیری محمد هاشمی از حزب «کارگزاران»

محمد هاشمی با اشاره به دلایل کناره گیری از حزب «کارگزاران» گفت:قهر نکردم اما من انقلابی ام، نمی خواستم در حزبی کار کنم که به سرنوشت حزب مشارکت دچار شود.

وی افزود: من سابقه انقلابی داشتم و از 16سالگی وارد مبارزه شدم. از 117روزی که امام در پاریس بود من 114روز با ایشان بودم. با همان هواپیمایی که امام به ایران آمد همراه ایشان شدم. اینجا مسوولیت‌هایی داشتم. نظام جمهوری اسلامی برای من نظام مقدسی است. حالا من نمی‌خواهم شاهد این باشم که حزبی که من عضوش هستم سرنوشت حزبی مانند مشارکت را پیدا کند.

هاشمی تاکید کرد: آنچه اخیرا اتفاق افتاد و به استعفای من منجر شد، ترکیب «شورای مرکزی» جدید بود. بالاخره اشخاصی در این گروه الان حضور دارند که از بدو تاسیس با «کارگزاران» نبودند و دربرهه‌هایی، منتقد «کارگزاران» بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها