مشاور دولت چین در دیدار با جان کری وزیرخارجه آمریکا ،از همه طرف های مذاکره کننده هسته ای خواست با کنار گذاشتن اختلافات ،زمینه را برای دستیابی به یک توافق عادلانه و متوازن فراهم کنند.
کد خبر: ۷۲۹۲۵۱
چین: 1+5 زمینه توافق نهایی هسته ای را فراهم کند

خبرگزاری 'شین هوا' چین روز یکشنبه در گزارشی به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور ،از انجام گفت وگوی میان یک مقام چینی و وزیر خارجه آمریکا در شهر بوستون این کشور در باره برنامه هسته ای ایران خبر داد.

'کین گانگ' سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد: 'یانگ جیچی' مشاور دولت چین امروز(یک شنبه) در دیدار با 'جان کری' وزیر امور خارجه آمریکا در بوستون امریکا، درباره موضوعات مختلف از جمله مذاکرات هسته ای ایران، مبارزه با تروریسم و خلع سلاح شبه جزیره کره گفت و گو کردند.

به گفته وی، یانگ جیچی با اعلام اینکه مذاکرات هسته ای ایران وارد مرحله حساسی شده است درباره این مذاکرات به کری گفته است اگر این مسئله به طور مناسب حل و فصل شود، به نفع همه طرف ها خواهد بود.

مشاور دولت چین در این دیدار همچنین از طرف های مذاکره کننده هسته ای خواست با کنار گذاشتن اختلافات ،زمینه را برای دستیابی به یک توافق عادلانه و متوازن فراهم کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها