مشاور عالی رییس سازمان سنجش خبر داد:

تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری نیمه متمرکز

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد مهلت انتخاب رشته ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 تا روز پنج شنبه اول آبان ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۷۲۹۱۲۶
تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری نیمه متمرکز

حسین توکلی گفت: براساس ضوابط تمامی داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 ثبت نام و شرکت کرده اند ولی در اعلام نتایج نهایی، پذیرفته نشده اند می توانند تا روز اول آبان ماه با مرجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و انتخاب رشته کنند.

این دسته از داوطلبان می توانند حداکثر تا پنج کد رشته امتحانی را از رشته مربوط انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد کنند.

به گفته وی، اصلاحیه اطلاعیه منتشره مورخ 20 مهرماه 93 سازمان سنجش نیز درباره انتخاب رشته ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 نیز امروز (یکشنبه) 27 مهرماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

توکلی افزود: داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته های تحصیلی خود در این دوره اقدام کرده اند نیز می توانند برای ویرایش، تغییر یا اصلاح اولویت های انتخابی خود تا اول آبان ماه اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره 580 نفر است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها