رئیس سازمان محیط زیست:

پرونده بنزین پتروشیمی کاملا بسته شده است

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: پرونده استاندارد یورو 4 و همچنین بنزین پتروشیمی کاملا از نظر ما تمام شده است و در سطح کشور هیچ‌گونه عرضه پتروشیمی نداریم.
کد خبر: ۷۲۸۸۷۲
پرونده بنزین پتروشیمی کاملا بسته شده است

به گزارش فارس، معصومه ابتکار امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران درباره زمزمه‌های توزیع نشدن بنزین یورو4، ابراز کرد: هم‌اکنون بنزین یورو 4 در اصفهان، تهران، اراک، کرج و تبریز توزیع می‌شود، بزودی نیز بنزین یورو4 در مشهد عرضه خواهد شد البته در تمام کشور نیز در آینده نه چندان دور بنزین یورو4 عرضه می‌شود.

رئیس سازمان محیط زیست درباره این‌که به خودروسازان برای ارتقای استانداردها مهلتی داده شده است، بیان کرد: مهلت خودروسازان برای ارتقای استانداردها تمام شده و این شرکت‌های صنعتی هیچ مهلتی نداشته و این موضوع تمام شده است، زیرا باید استاندارد یورو 4 از سوی خودروسازان رعایت شود.

وی یادآور شد: میان سازمان محیط زیست و سازمان ملی استاندارد تفاهم‌نامه‌ای امضاء شد تا این دو دستگاه در زمینه‌های مختلف برای ارتقا و بهبود استانداردها و پیشبرد اهداف مشترک گام بردارند.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان این‌که بسیاری از اهداف زیست‌محیطی مستلزم رعایت استاندارد است، افزود: بر همین اساس سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد طی همکاری درصدد بر آمدند در این باره هم‌افزایی ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها