فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خبر داد

آغاز آموزش‌های مهارتی به ۸۵۰ محیط‌‌‌بان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از آغاز آموزش‌های مهارتی محیط‌‌بانان از این هفته خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در ۸ دوره و به ۸۵۰ محیط‌‌بان با در نظر گرفتن بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۳۷۳
آغاز آموزش‌های مهارتی به ۸۵۰ محیط‌‌‌بان

سرهنگ حمیدرضا خیلدار در گفت‌وگو با فارس، از آغاز آموزش‌های مهارتی محیط‌بانان خبر داد وگفت: شنبه هفته پیش‌رو آموزش محیط‌بانان آغاز می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام اینکه در اولین دوره آموزشی 850 محیط‌بان آموزش‌های لازم را خواهند دید، افزود: اولین دوره بدو خدمت از شنبه آغاز می‌شود که این آموزش‌ها با همکاری دانشگاه محیط زیست و همچنین سازمان محیط زیست آغاز می‌شود.

وی همچنین با اعلام اینکه در هر دوره آموزش‌های لازم به 100 محیط‌بان ارائه می‌شود، گفت: بر همین اساس در 8 دوره آموزش‌های مهارتی محیط‌بانان ارائه خواهد شد.

سرهنگ خیلدار اضافه کرد: هر دوره 40 شبانه‌روز است که 20 روز آن حضوری است و 20 روز باقیمانده غیر حضوری خواهد بود و در نهایت مدرک پایان دوره به محیط بانان ارائه می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه سازمان محیط زیست برای ارائه آموزش‌ها به 850 محیط‌بان بودجه بالا و یک میلیارد تومان درنظر گرفته است ادامه داد: محیط‌بانان در این دوره‌ها علاوه بر طی دروس محیط زیست دروس انتظامی را نیز فرا می‌گیرند که از جمله می‌توان به قوانین به کارگیری سلاح اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها