مخوف‌ترین مجرمان فراری

پلیس​در​تعقیب ​2​مرد خطرناک

پلیس آمریکا برای دستگیری دو مجرم مخوف که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب قرار دارند، از مردم کمک خواسته است. یکی از این افراد گویلرمو مادریگال بالستروس نام دارد. جرم او قاچاق مهاجران غیرقانونی است.
کد خبر: ۷۲۷۸۵۹

اکتبر 2002 جسد شش زن و مرد در حالی در خودرویی پیدا شد که همگی می‌خواستند به شکل غیرقانونی وارد ایالات متحده شوند. آنها به خاطر نگهداری طولانی مدت در صندوق عقب ماشین خفه شده و مرده بودند.سرکرده این باند قاچاقچی بین‌المللی گویلرمو مادریگال بالستروس با نام مستعار «دون ممنو» بود. او که خود به صورت غیرقانونی در آمریکا به سر می‌برد، اصالتا اهل مکزیک بود. جرم او قاچاق انسان به آمریکا از طریق مکزیک است و در این ارتباط 11 نفر کشته شده‌اند. خوان فرناندو همدست او به 24 سال حبس محکوم شده است.

او از سال 2003 تحت تعقیب است. جرم وی قاچاق انسان و محل اختفای او احتمالا مکزیکو یا تگزاس است.

دومین مجرم فریدریک مک‌لین نام دارد. او آخرین بار ده سال پیش دیده شد. مک‌لین به مدت 25 سال از دختران سوءاستفاده جنسی می‌کرده است. وی در کلیسای خود در کالیفرنیا به دختربچه‌ها تعرض می‌کرده است. تاکنون هشت قربانی او شناسایی شده‌اند.

پلیس می‌گوید او هنگام فرار چیزی حدود صد هزار دلار پول نقد همراه داشته است. این مجرم خطرناک از سپتامبر سال 2004 به اتهام تجاوز به کودکان تحت تعقیب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها