جام جم ورزشی: محمد مایلی کهن که تیم ملی امید را به دلیل حذف زود هنگام از رقابت های آسیایی به شدت نقد کرده بود اینک و در شرایطی که تیم ملی جوانان تقریبا همان نتایج را تکرار کرده در صدد دفاع برمی آید.
کد خبر: ۷۲۷۴۳۱
تغییر موضع محمد مایلی کهن

به گزارش جام جم ورزشی ، دلیل دفاع مایلی کهن از سرمربی تیم جوانان چیزی جز این نیست که علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی جوانان است اما از آن سو یک اجنبی(!) به نام وینگادا سرمربی گری تیم ملی امید را بر عهده دارد.

مایلی کهن که اعتقاد دارد سرمربیان تیم های ملی فوتبال باید حتما ایرانی باشند در این باره گفت:تیم امید که اوضاعش خوب است! (باخنده) اکنون همه تیم جوانان را می‌زنند و به ناکامی‌های این تیم چسبیده‌اند، چرا؟ چون مربی‌اش ایرانی است.

وی افزود: دیشب (دوشنبه) برنامه آقایان را دیدیم که چگونه تیم جوانان را و علی دوستی‌مهر را کوبیدند و همه علیه تیم جوانان شده‌اند و کسی با تیم امید کاری ندارد.

مایلی کهن یادآور شد: فعلاً آقایان به تیم جوانان حمله می‌کنند و مربی ایرانی‌اش را می‌زنند اما به هر حال ما هم یک‌سری مسائل را می‌دانیم. نخوردیم نان گندم دیدیم دست مردم.

به هر حال در حالی مایلی کهن اعتقاد دارد کسی به تیم ملی امید حمله نمی کند که پس از حذف امیدها از رقابتهای اینچئون بسیاری از کارشناسان و مربیان حملات تند و تیزی را نثار وینگادا و شاگردانش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها