جام جم ورزشی: 27 بازیکن فوتبال که پیشتر کارت های معافیت سربازی آنها از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ابطال شده است، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.
کد خبر: ۷۲۶۹۰۱
احضار 27 بازیکن فوتبال در ارتباط با کارت های معافیت سربازی

علی اکبر محمد زاده افزود: در خصوص کارت های معافیت سربازی، برای 27 بازیکن وقت احضار تعیین شده است.

این مقام مسئول درفدراسیون فوتبال اضافه کرد: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، روزهای یکشنبه و سه شنبه به پرونده بازیکنانی که کارت معافیت شان ابطال شده رسیدگی می کند.

محمدزاده یادآور شد: بازیکنان خاطی، پس از حضور در کمیته اخلاق، اظهارات و دفاعیات خود را ارایه می کنند و در نهایت کمیته اخلاق درباره آنها تصمیم گیری می کند.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا کنون هشت بازیکن در کمیته اخلاق حضور یافته و دفاعیات خود را ارایه کرده اند.

وی یکی ازمشکلات پیش رو برای احضار این بازیکنان را نداشتن آدرس آنها برای ارسال ابلاغیه یا احضاریه خواند و گفت: برخی بازیکنان در حال حاضر بازی نمی کنند یا آدرس مشخصی ندارند و همین مساله موجب شده، ابلاغ و احضارها با مشکل مواجه شود.

محمدزاده درباره مجازات تعیین شده برای این بازیکنان در آیین نامه کمیته اخلاق گفت: در آیین نامه، ماده ای که صراحتا به این موضوع اشاره داشته باشد وجود ندارد بنابراین کمیته اخلاق موضوع را از جنبه واردن کردن لطمه به آبرو و حیثیت فوتبال بررسی می کند و بر اساس اظهارات ارایه شده، تصمیم می گیرد.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارت معافیت این بازیکنان جعلی نیست گفت: در اصلی بودن کارت پایان خدمت این بازیکنان شکی وجود ندارد بلکه مقدماتی که برای گرفتن کارت معافیت طی شده دارای اشکال و ایراد است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها