جام جم ورزشی: سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان گفت که فوتبال امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده است.
کد خبر: ۷۲۶۳۸۷
کی‌روش: فوتبال تغییرات زیادی کرده است

کارلوس کی‌روش که در حال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در شهر لیسبون به سر می‌برد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TVI» پرتغال گفت: زمانی که من وارد فوتبال شدم 60 هزار هوادار برای تماشای هر بازی در ورزشگاه‌ حاضر می‌شد اما امروز دیگر آنها را حساب نمی‌کنند. در واقع آنها، زیادی هستند همانند ما.
وی ادامه داد: امروزه روی آن سه میلیون نفری که در خانه بازی‌ها را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند، حساب باز می‌کنند. حقیقت این است تا زمانی که مسابقات فوتبال از تلویزیون پخش می‌شود دیگر کسی وقتش را برای حضور در ورزشگاه‌ها هدر نخواهد داد و روزی می‌آید که مردم در صورتی در ورزشگاه‌ها برای تفریح و سرگرمی حاضر شوند که 100 یا 150 یورو به آنها داده شود.
کی‌روش عنوان کرد: من فکر می‌کنم برای مثال جهانیان نمی‌توانند خود را راضی کنند که 200 یورو برای خرید بلیت مسابقه‌ای بدهند که در عین حال از طریق شبکه‌های تلویزیونی به 30 میلیون تا 50 میلیون نفر دیگر فروخته می‌شود. درست همانند فیلم‌های بن‌هور و 10 فرمان که پا را فراتر گذاشته‌‌اند، آیا هنوز هم بابت خرید آنها هزینه‌هایی پرداخت می‌شود... خیر.
سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: این تمام چیزی است که می‌توان گفت، فوتبال خیلی چیزها از جمله ما مربیان را تغییر داده است. باید خودمان را با این تغییرات وفق دهیم ولی در نهایت می‌میریم. اگر نتوانیم هماهنگی اتفاقاتی که در داخل و خارج از زمین رخ می‌دهد را درک کنیم پس کسی که باید این فوتبال را ترک کند ما هستیم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها