نمایشگاه خوشنویسی در محل نگارخانه سوره حوزه هنری افتتاح شد؛

آغاز نمایشگاه « جلوه های نور » در بوشهر

جراحان فوق تخصص پلاستیک که برای معاینه و معالجه بیماران دارای ناهنجاری های سر و صورت به استان بوشهر اعزام شده اند در روز اول 130 بیمار را معاینه کردند. قرار است 16 نفر از آنها تحت عمل جراحی قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۲۶۱۳۵
جراحان فوق تخصص پلاستیک 130 بیمار بوشهری را معاینه کردند

به گزارش مهر ، گروه جراحان فوق تخصص پلاستیک پیش از ظهر جمعه وارد استان بوشهر شدند و مورد استقبال جامعه پزشکی استان و بیماران در بیمارستان شهدای خلیج فارس قرار گرفتند. 15 جراح تیم فوق تخصص پلاستیک 130 بیمار از سرتاسر استان و مناطق محروم که دارای ناهنجاری های سر و صورت و شکاف کام و لب بودند را معاینه کردند و قرار شد از این تعداد 38 نفر تحت عمل جراحی قرار بگیرند. 16 نفر از این بیماران در روز اول معالجه می شوند.

در این سفر بسیج جامعه پزشکی در استان بوشهر تیم جراحان را همراهی می کنند. این تیم به سرپرستی عبدالجلیل کلانتر هرمزی تا 22 مهر ماه جاری در استان بوشهر حضور دارند.

عبدالجلیل کلانتر هرمزی در حاشیه استقبال از این تیم پزشکی، گفت: مسئولان بیمارستان پیگیر سفر دوم این تیم به استان بوشهر شدند و اعلام کردند باز هم بیمارانی در استان هستند که به ویزیت نیاز دارند به همین علت برای دومین بار به این استان آمدیم و امیدواریم که بتوانیم بیشترین خدمات را به بیماران محروم این استان ارائه کنیم. برخی از افراد در همین بیمارستان معالجه می شوند و اگر افراد دیگری دارای بیماری سخت تری باشند باید به تهران اعزام شوند.

پیش از این تیم جراحان پلاستیک در بهمن ماه سال گذشته به استان بوشهر سفر کرده بودند.

newsQrCode
برچسب ها: جراحان بوشهر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها