در شهر به کفاشیان پیشنهاداتی می شود

رفت و آمد جادوگران به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال!

جام جم ورزشی: جادوگران در چند مدت اخیر به علی کفاشیان پیشنهاداتی را ارائه کردند که رئیس فدراسیون به پیشنهادات آنها توجهی نکرده است.
کد خبر: ۷۲۶۰۹۰
رفت و آمد جادوگران به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال!

یکی از بحث‌های مهم روز فوتبال ایران حضور جادوگران در این عرصه است و جالب اینکه حتی جادوگران و رمال‌ها به سراغ علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان رفته و حتی پیشنهاداتی نیز داده‌اند!

علی کفاشیان در مورد حضور جادوگران در فوتبال گفت: کسانی که ضعف مدیریتی دارند و توانمندی اداره کارها را ندارند به دنبال چنین مسائلی می‌روند.

وی ادامه داد: جالب اینکه جادوگران به خود ما هم پیشنهاداتی داده‌اند و گفته‌اند حاضریم کارهایی را انجام دهیم و حتی عنوان کرده‌اند که می‌توانیم بازی‌ها را پیش‌بینی کنیم. جادوگران به خود من هم طی این مدت پیشنهاداتی را داده‌اند اما من اعتقادی به این مسائل ندارم و اصلا آنها را قبول ندارم.

کفاشیان گفت: ما متکی به برنامه‌ریزی و کار گروهی و تلاش تیمی هستیم و کارمان را خیلی سخت و محکم انجام می‌دهیم و برای رسیدن به هدف‌مان اردو و مسابقه برگزار می‌کنیم. بر روی توانمندی کادرهای فنی تیم‌های ملی‌مان نیز اصرار داریم. بنابراین دیگر نیازی به جادوگر نداریم تا بخواهند برای ما نتایجی را پیش‌بینی کرده یا اقدامات دیگری انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: افرادی هم که به سمت آنها می‌روند نمی‌دانند که این جادوگران کلاهبردار هستند و معمولا مدیران ضعیف در این خصوص زود فریب می‌خورند. در واقع مدیریتی که به این کارها تن می‌دهد مدیریتش ضعیف است و در مجموع انسان‌های ضعیف‌النفس به دنبال این طور مسائل می‌روند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها