مادر پیش از مرگ دخترش را نجات داد

خودکشی مرد خشمگین پس از همسرکشی

او جوان بود و زیبا، فقط 33 سال داشت و به زندگی خیلی امیدوار بود ولی در حادثه‌ای غم‌انگیز، به دست شوهرش کشته شد. این زن اسکاتلندی که جسیکا ارندل نام دارد، به خاطر فداکاری بزرگی که در آخرین دقایق عمرش انجام داد تا دختر شش ماهه‌اش را از مرگ نجات دهد، اکنون به عنوان یک قهرمان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۸۶۶
خودکشی مرد خشمگین پس از همسرکشی
این زن در حالی‌که گلوله‌ای به سرش خورده بود، دختر نوزاد خود را داخل کاسه توالت فرنگی پنهان کرد و بعد خود را روی توالت انداخت تا نوزاد را از چشمان قاتل دور نگه دارد. به این ترتیب مادر فداکار موفق شد جان نوزاد شش ماهه را که کوبی نام دارد، نجات دهد اما خودش چند لحظه بعد جان سپرد.

مادر جسیکا به نام ترزا اینیلو در مصاحبه‌ای، جزئیات ناراحت‌کننده قتل دختر و نجات معجزه‌آسای نوه‌اش را بازگو کرده است. به گفته این زن، ماجرا از آنجا شروع شد که جسیکا و همسرش که مردی سی ساله به نام آنتونیو دیویس است، برای صرف شام بیرون رفتند. دیویس افسر سابق ارتش بود که در عراق نیز خدمت کرده بود. او سابقه کتک زدن و استفاده نامتعارف از الکل داشت. به گفته اینیلو، این اتفاق بارها افتاده بود اما به نظر می‌آمد هر چقدر هم که او بدرفتاری می‌کرد، جسیکا نمی‌توانست عشقش را فراموش کند و از وی جدا شود. آن شب هم آنتونیو از حالت طبیعی خارج شد و شروع به پرخاش کرد. آن دو سپس به خانه رفتند و نیمه‌شب بار دیگر درگیری آغاز شد. جسیکا سعی کرد با چوب بیس‌بال از خودش دفاع کند اما زور آنتونیو بیشتر بود، به طوری که چند بار او را با همان چوب کتک زد. کوبی در این کشمکش در آغوش مادرش بود و احتمال می‌رود جراحت سرش ناشی از اصابت چوب بیس‌بال باشد. جسیکا که بشدت ترسیده بود، به حمام پناه برد و در را قفل کرد. در این لحظه آنتونیو تفنگش را از کشو بیرون آورد و از پشت در بسته به سمت جسیکا شلیک کرد. زن جوان که هنوز دخترش را در آغوش داشت، از ناحیه سر زخمی شد اما به جای این‌که در همان حالت روی زمین بیفتد، خودش را به جهت مخالف انداخت. مادر جسیکا گفته عشق او به فرزندش باعث شد در آخرین لحظه و در حالی که جان می‌داد، به جای این‌که روی کودک بیفتد، او را داخل کاسه توالت پر از آب بیندازد تا کودک آسیبی نبیند. سپس خودش را روی توالت انداخت تا کودک دیده نشود.مادربزرگ کوبی معتقد است شوهر دخترش قصد داشت هم جسیکا و هم فرزندشان را بکشد. او گفته است: دخترم یک قهرمان است چرا که تا آخرین نفس از دخترش محافظت کرد.

در شرایطی که زن جوان سعی داشت از نوزاد حمایت کند، آنتونیو وارد حمام شد و کودک را آنجا ندید، به همین دلیل فکر کرد کوبی در آغوش مادرش جان سپرده است. مرد خشمگین روی جسد را پوشاند، به اتاق دخترش رفت و در آنجا به خودش شلیک کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

پلیس که با اعلام گزارش همسایه‌ها مبنی بر شنیدن صدای گلوله و درگیری وارد عمل شده بود، موفق نشد با کسی در خانه تماس بگیرد تا از جزئیات مطلع شود. در این میان فرمانده پلیس تصمیم گرفت برای حفظ آرامش محله به جای حمله به خانه موردنظر، ابتدا یک ربات را داخل خانه بفرستد اما ربات نتواست از پله‌ها بالا برود و در این مرحله نیز کاری از پیش نرفت. این در حالی بود که کودک همچنان داخل توالت بود. پلیس 13 ساعت بعد سرانجام وارد خانه شد و نوزاد را نجات داد.

کوبی هنوز هم در بخش نوزادان بیمارستان تحت مراقبت و درمان است. اینیلو مادربزرگ او امیدوار است بتواند نوه‌اش را هرچه زودتر به خانه ببرد و همراه نوه دیگرش که دختر پانزده ساله جسیکاست، از او مراقبت کند. در همین حال دوستان جسیکا و خانواده‌اش مبلغی پول برای هزینه تشییع جنازه و بزرگ کردن و تحصیل دو کودک جمع کرده‌اند که این مبلغ به حدود هشت هزار دلار رسیده است.

پلیس هنوز این اظهارات را تائید نکرده و به جزئیاتی از پرونده نیز اشاره نکرده است. (ضمیمه تپش)

مترجم: سارا لقایی

منبع: دیلی‌میل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها