مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به ادامه برنامه مدرسه سازی بنیاد برکت در مناطق محروم استان کرمان از بهره برداری 8 مدرسه برکت در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۶۴۱
8 مدرسه برکت در استان کرمان ساخته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، غلامرضا رجایی با اشاره به بهره برداری دو مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: یک مدرسه با شش کلاس در شهرستان بابک و یک مدرسه با سه کلاس در شهرستان فاریاب مهرماه به بهره برداری می رسد که با افتتاح آنها امکان تحصیل برای دست کم 300 دانش آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو فراهم می شود.

وی افزود: این مدارس شامل مدرسه شش کلاسه شهرستان کهنوج، مدرسه سه کلاسه شهرستان نرماشیر، مدرسه شش کلاسه شهرستان جیرفت، مدرسه سه کلاسه شهرستان کوهبنان، مدرسه شش کلاسه شهرستان قلعه گنج و مدرسه هشت کلاسه فرح آباد است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه مشارکت بنیاد برکت در احداث مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمان از سال 89 آغاز شد، افزود: تاکنون بنیاد در احداث 23 مدرسه در قالب 110 کلاس درس در این مناطق مشارکت کرده است که اکنون 12 مدرسه به مرحله بهره برداری رسیده و امکان ادامه تحصیل برای حدود یک هزار و 500 دانش آموز در هر سال تحصیلی فراهم شده است.

به گفته رجایی، این مدارس در مقطع دبستان در شهرستان های ریگان، روستای شورآباد شهرستان فهرج ، روستای ده رضا شهرستان ریگان، روستای محمد آباد سید شهرستان نرماشیر، روستای ناصرآباد چهگواری شهرستان ریگان، روستای کشکمور شهرستان عنبرآباد، روستای چاه بید شهرستان رودبار، روستای قیام سردی شهرستان رودبار، روستای اکبرآباد شهرستان فاریاب، روستای چهارطاق شهرستان بردسیر، روستای باب شگفت شهرستان بردسیر و شهر قلعه گنج احداث شده است.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در اقدامی جهادی، هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کشور بسازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها