مجمع فوق العاده رئیس فدراسیون فوتبال را برکنار می کند

زور گودرزی بیشتر است یا کفاشیان؟!

کفاشیان: هیچ صحبتی با مجیدی برای حضور در تیم امید نداشتیم

جام جم ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما با فرهاد مجیدی هیچ صحبتی در خصوص حضورش در تیم ملی نداشتیم.
کد خبر: ۷۲۵۲۴۰
کفاشیان: هیچ صحبتی با مجیدی برای حضور در تیم امید نداشتیم

علی کفاشیان در خصوص اردوی تیم ملی در پرتغال، اظهار داشت: شرایط خوب است و همه چیز خوب پیش می‌رود. خوش هم می‌گذرد و امیدوارم تیم ملی بتواند از این اردو استفاده کند.

وی در خصوص سرپرست تیم ملی یادآور شد: مقدس در اردوی پرتغال سرپرست تیم ملی است و پس از آن هم همه در کنار تیم ملی خواهند بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دو بازی تدارکاتی ایران مقابل کره جنوبی و فلسطین تاکید کرد: ما مقابل این دو تیم بازی خواهیم کرد و هنوز برنامه دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه قرار است بنفیکا جشنی را برای تیم ملی برگزار کند، گفت: من در جریان این موضوع نیستم قرار است جشن تولد اجرا کنند؟!

کفاشیان در خصوص برنامه‌های تیم ملی در اردوی پرتغال گفت:‌ما تغییر برنامه نداریم و طبق همان برنامه‌ریزی که در گذشته انجام شده عمل خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص فرهاد مجیدی در این فدراسیون تاکید کرد:‌او کار اداری داشت و به همین دلیل به فدراسیون آمد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا قرار است دستیار وینگادا شود، گفت:‌ما هیچ تصمیمی در این باره نگرفتیم. مجیدی در حال گذراندن دوره های آموزشی مربیگری خود است. هیچ صحبتی هم در این زمینه انجام ندادیم.

وی در مورد مدرک علی کریمی تاکید کرد: با کمیته آموزش هماهنگ کرده‌ایم تا او در حین کار خود در تیم ملی مدرکش را بگیرد.

وی در مورد اسپانسر تیم ملی گفت:‌همراه اول تیم ملی اسپانسر است که ما به نمایشگاه مخابرات می‌رویم تا هم خودی نشان بدهیم و هم از زیبایی‌های آن دیدن کنیم دو عکس یادگاری هم می‌‌گیریم. این شرکت تا پایان سال اسپانسر ماست و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌‌افتد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها