جام جم ورزشی: فدارسیون فوتبال ایتالیا باشگاه رم و یوونتوس را به خاطر تخلف در دیدار یکشنبه شب جریمه مالی کرد. رودی گارسیا سرمربی رم هم به خاطر اعتراض شدید به داور و اخراج از بازی 5 هزار یورو جریمه شد.
کد خبر: ۷۲۵۱۷۸
رای فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره دیدار جنجالی یووه- رم

یوونتوس در هفته ششم رقابت‌های سری A در دیداری جنجالی و پرحاشیه توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر رم به پیروزی برسد تا با 18 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

این دیدار حرف و حدیث داوری بسیاری داشت. داور بازی سه پنالتی گرفت که همه آنها مشکوک بودند و اعتراض دو تیم را به دنبال داشت. گل سوم یوونتوس هم در شرایطی مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

بازیکنان و کادر فنی رم از عملکرد داوری در این دیدار بسیار ناراحت بودند. آنها معتقدند بودند که یوونتوس به کمک داوری در این دیدار پیروز شد و حق آنها شکست نبود.

فدارسیون فوتبال ایتالیا پس از بررسی‌های لازم باشگاه رم را 20 هزار یورو و باشگاه یوونتوس را 30 هزار یورو جریمه کرد. رودی گارسیا سرمربی رم هم که به خاطر اعتراض شدید به داور از بازی اخراج شد 5 هزار یورو جریمه شد.

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس که از بازی اخراج شد نمی‌تواند یک بازی تیمش را همراهی کند اما کوستاس مدافع یونانی رم که بعد از تکل شدید موراتا با او درگیر شد دو بازی از همراهی تیمش محروم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها