آتش سوزی خانه مسکونی در شهرک مسعودیه با نجات چهار نفر از اعضای خانواده به خیر گذشت.
کد خبر: ۷۲۵۰۲۱
نجات خانواده 4 نفره از لبه پنجره

به گزارش ایسنا، در پی تماس مکرر مالک منزل مسکونی و همسایگان با سامانه 125 مبنی آتش سوزی واحد مسکونی در یک ساختمان 2 طبقه و محبوس شدن ساکنین آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه 37 را ساعت 5:13 بامداد به صدا در آورد و آتش نشانان به سوی محل حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم، نبش کوچه محمودیان اعزام کرد.

امیر عطایی فرمانده تیم اعزامی در این باره گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، یک ساختمان 2 طبقه مسکونی به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی از پنجره‌های این ساختمان به بیرون زبانه می کشید.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های بیشتر معلوم شد ساکنان این واحد مسکونی که تعداد آنها چهار نفر به نام‌های محمد-د 33 ساله، زهرا ب 28 ساله، روژا-د 6 ساله، رها-د 1ساله) بودند از ترس آتش به سوی لبه پنجره‌های گریخته و به صورت معلق آویزان شده بودند که هر لحظه امکان سقوط این افراد وجود داشت.

براساس گزارش پایگاه خبری 125، عطایی افزود: در پی مذاکره با این افراد و دعوت آنها به خونسردی، آتش نشانان به دو دسته تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از نردبان دستی اقدام به نجات این افراد کرده و گروه دوم نیز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش سوزی کردند و پس از لکه گیری کامل و ایمن کردن محل، حادثه محل را تحویل مالک دادند.

علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها