همه ترانه هایی که فریدون در جشنواره خواند را بشنوید

جشنواره موسیقی با پاپ شروع کرد/تصاویر

آسرایی می گوید ممکن است برای این پرونده قضایی از ایران برود

درگیری قضایی دو زن با خواننده مشهور

جام جم نوا: فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: یک قطعه زمین پدری در کرج دارم که به دنبال ادعای دو خانمی که در فرانسه زندگی می کنند مبنی بر مالکیت این زمین پرونده ای علیه من در دادگاه تشکیل شد اما در نهایت دادگاه به نفع من رای داد ولی پس از تلاش هایی که متشاکیان از طریق وکیل خود در ایران صورت دادند، دادگاه تجدیدنظر رأیی را به نفع آنها صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۴۰۵۷
درگیری قضایی دو زن با خواننده مشهور

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان درباره موضوع مجاز شدن برخی خوانندگان رپ زیرزمینی گفت: خوانندگان زیرزمینی مثل نفت وقتی زیرزمین هستند چندان خطری ندارند ولی وقتی روی زمین آمدند اگر کنترل نشوند همه چیز را به آتش می کشند!

وی با اشاره به این مطلب افزود: امیدوارم شرایط به گونه ای شود که شماری از خوانندگان زیر زمینی ما با توجه به رعایت مقررات کشور بتوانند هنر خود را به طور آزاد و بی پرده به علاقه مندان موسیقی عرضه کنند.

وی در ادامه به آلبوم جدید خود با نام ” عشق یعنی…” اشاره کرد و گفت: قرار بود این آلبوم هفتم مهر ماه آماده شود که به دلیل مشکلات مختلف اینگونه نشد و منتظرم تا شرایط لازم برای ارایه این آلبوم فراهم شود.

آسرایی همچنین اظهار داشت که بعد از ارایه آلبوم جدید کنسرتی را برای علاقه مندان موسیقی برگزار خواهم کرد.

فریدون آسرایی خواننده قطعه معروف “گل هیاهو” با مطلع “آهای خوشگل عاشق” به گفته خودش این روزها با یک مشکل جدی قضایی درباره مالکیت یک قطعه زمین پدری در کرج هم روبرو است و همین مساله باعث شده تا برنامه های کاریش در زمینه موسیقی هم با کمی تعلل روبرو شود.

وی از مشکلی که برای وی در خصوص زمین پدری اش ایجاد شده ابراز نگرانی کرد و به خبرگزاری میزان گفت: ملک پدریم پس از کش و قوسهایی که توسط متشاکیان ایجاد شده بود توسط دادگاه به من بازگردانده شد ولی با شکایتی که دوباره آنها تسلیم دادگاه کردند این زمین از من پس گرفته شد و برای بار سوم ملک به طور قانونی به من تعلق گرفت ولی متشاکیان همچنان درصدد ایجاد دردسر قضایی برای من هستند.

وی تاکید کرد: این مساله قضایی کمی از نظر روحی برایم مشکل درست کرده که امیدوارم در مرجعی بتوانم به طور دقیق این موضوع را بیان کنم و حقم را احقاق کنم.

آسرایی در تشریح این وضعیت افزود: یک قطعه زمین پدری در کرج دارم که به دنبال ادعای دو خانمی که در فرانسه زندگی می کنند مبنی بر مالکیت این زمین پرونده ای علیه من در دادگاه تشکیل شد اما در نهایت دادگاه به نفع من رای داد ولی پس از تلاش هایی که متشاکیان از طریق وکیل خود در ایران صورت دادند، دادگاه تجدیدنظر رأیی را به نفع آنها صادر کرد.

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از گریبانگیر شدن با چنین مساله ای سخت برآشفته و نگران بود اضافه کرد: پس از طرح شکوائیه، دادگاه بار دیگر به نفع من رای داد و در حال حاضر وکیل دو مدعی بار دیگر به دنبال طرح شکایتی در دادگاه برای مالکیت زمین پدری من کرده است .

وی تصریح کرد: این مشکل قضایی روند حرفه ای زندگی مرا دچار مشکل کرده است و اگر این ماجرا ادامه یابد شاید مجبور شوم کشور را ترک کنم.(میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها