راهکارهایی برای کنترل خشم در کودکان

قشنگم! خشمت‌ را‌ قورت بده

هفته گذشته گفت‌وگو با مردی به نام محسن را خواندید که به قتل همسرش متهم است.از شما پرسیده بودیم درباره این پرونده چه فکر می‌کنید؟ آیا مقتول هم در وقوع قتل مقصر بود؟ محسن در رفتار با همسرش چه اشتباه‌هایی را مرتکب شده بود و بازنده اصلی این واقعه چه کسی است؟
کد خبر: ۷۲۳۴۵۸

خواننده‌ای با شماره 6959 ... 0919 نظر داده است: «اگر محسن زنش را دوست داشت، دست به چاقو نمی‌برد و با او با محبت رفتار می‌کرد تا کار به اینجا نکشد.»

مخاطب دیگری با شماره 9268 ... 0921 در پیامک ارسالی‌اش نوشته است: «نمی‌دانم علت از کوره دررفتن‌ها چیست، ولی ای کاش می‌شد جلوی خشم را گرفت و آن را کنترل کرد. از محسن می‌پرسم اگر بچه‌تان از شما گذشت کرد، جواب خدا را چه می‌دهی؟»

خواننده دیگری با شماره 1019... 0938 نیز نظر داده است: «فاصله بین عشق و منطق خیلی زیاد نیست، زمانی عشق و دوست داشتن زیباست که ما انسان‌ها در سایه منطق و شعور به همدیگراعتماد کنیم؛ وقتی به یکدیگر اعتماد کردیم دوست داشتن باارزش می‌شود. محسن زمانی که احساس کرد به مانیا (مقتول) شک دارد باید از او جدا می‌شد، نه این‌که طی یک ازدواج بدون شناخت احساسی خود و اطرافیانش را گرفتار کند.»

مخاطبی با شماره 4801 ... 0911 نیز نظر داده است: «همسر محسن مقصر بود به دلیل این‌که زیاد بدون اجازه او بیرون می‌رفت و این رفتار را تکرار می‌کرد.»

خواننده‌ای دیگر با شماره 9611 ... 0936 نوشته است: «وقتی محسن از همسرش خواست بدون اجازه از خانه خارج نشود، همسرش می‌توانست با عذرخواهی به بحث‌شان خاتمه دهد اما حالا محسن زنش را از دست داده و پسرش مادرش را.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها