عذرخواهی مدیر تلویزیونی بابت پخش نشدن یک سریال

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در نشست امروزش با خبرنگاران از آخرین وضعیت تولیدات نمایشی این شبکه تا پایان سال گفت و بابت پخش نشدن سریال «دولت مخفی» به رغم به روی آنتن رفتن تیزر آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۷۲۳۰۴۰
عذرخواهی مدیر تلویزیونی بابت پخش نشدن یک سریال

سریال «دولت مخفی» به کارگردانی مشترک برزیده و قویدل قرار بود از شنبه (پنجم مهر ماه) پخش شود، اما برغم به روی آنتن رفتن تیزر دولت مخفی از شبکه‌های تلویزیونی، این سریال پخش نشد.

بر اساس اعلام مسعود صباح، سریال «دولت مخفی» نیمه دوم محرم روی آنتن می‌رود.

او توضیح داد که به تعویق افتادن پخش سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» دلایل عجیب و غریبی ندارد و از آنجا که تلویزیون دو سریال پلیسی (زخم و آمین) را برای پخش در هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته بود و سریال پلیسی «آمین» (شبکه اول) آماده پخش نشد، «رهایی» از شبکه دو پخش می‌شود و سپس «دولت مخفی» روی آنتن می‌رود.

صباح اعلام کرد: سریال «رهایی» از 14 مهر به مدت 10 شب پخش خواهد شد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، همچنین درباره‌ سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان‌ که پخش آن به دلیل اصلاح لهجه‌ بازیگران به تعویق افتاده است هم گفت: این سریال بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود‌.

او از ساخت سریال «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش خبر داد و گفت که این سریال آماده تولید در شهر همدان است.

به گفته وی سریال «زیر نور شمع» از گزینه‌های پخش نوروزی است.

صباح اعلام کرد که «قصه‌های آشنا» به کارگردانی سیروس حسن‌پور از کارهای اپیزودیک جدید شبکه دو است. «کلاه قرمزی» هم طبق قول مدیر شبکه دو سیما (علی بخشی زاده) نوروز امسال پخش می‌شود.

مدیر گروه سریال شبکه دو از «گاهی به پشت سر نگاه کن» - ساخته مازیار میری - به عنوان گزینه‌ای برای پخش در رمضان یاد کرد و «سال‌های ابری» و «شکوه یک زندگی» را گزینه‌های دهه‌ی فجر شبکه دانست. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
سلام ایا رضا عطاران در این سریال بازی میكنه یا نه همچنین میخواستم اسامی كل بازیگران این مجموعه رو بگید با تشكر از سایت خوبتون

پاسخ: نه بازی نمی كنه دوست گرامی، با تشكر از حسن توجه شما....

بازیگران سریال دولت مخفی : پژمان بازغی، لاله اسكندری، علی اوسیوند، سعید داخ، مهدی صبایی،كاوه خداشناس، مریم بوبانی، سام درخشانی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، هادی قمیشی، مریم سلطانی، كریم خودسیانی، محمدرضا رهبری، ابراهیم برزیده،

نیازمندی ها