پس از کسب نشان نقره بازی های آسیایی

لیلا رجبی: حجاب مانع پیشرفتم نبود

جام جم ورزشی: بانوی پرتابگر وزنه ایران خوشحالی وصف ناپذیری پس از کسب مدال بازی‌های آسیایی نشان داد.
کد خبر: ۷۲۱۷۹۱
لیلا رجبی: حجاب مانع پیشرفتم نبود

لیلا رجبی پس از کسب اولین مدال بانوان ایران در تاریخ دوومیدانی بازی‌های آسیایی، گفت: خوشحالم که توانستم برای کشور ایران مدال به دست بیاورم. این اولین مدال تاریخ دوومیدانی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی بود. از همه کسانی که در این راه من را حمایت کردند و برایم دعا کردند ، تشکر می‌کنم و از اینکه توانستم مردم ایران را خوشحال کنم خرسندم.

وی ادامه داد: دو سال تا المپیک مانده و خیلی سخت است که بتوانم آنجا مدال بگیرم. مدال المپیک با بازی‌های آسیایی قابل مقایسه نیست. به امکانات زیاد و اردوهای خارجی نیاز دارم تا بتوانم در المپیک نتیجه خوبی بگیرم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی گفت: حجاب مانع پیشرفت من نشده است. محدودیت‌های دوومیدانی نسبت به گذشته کمتر شده و فدراسیون از وزشکاران به خوبی حمایت می‌کند.ما احتیاج به استعداد یابی داریم هرچند این موضوع احتیاج به زمان بیشتری دارد و قطعا طول می‌کشد تا بانوان ایران پیشرفت کنند.

رجبی درباره رکورد خود در این رقابت‌ها گفت: این مسابقات جایی برای رکورد شکنی نیست و باید تمام تلاشت را انجام بدهی تا مدال بگیری. امکان این وجود داردکه رکورد بزنی اما مدال نگیری. من حتی اگر رکورد خودم را هم می‌زدم نمی ‌توانستم طلا بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که مدال نقره شما چه زمانی به طلا تبدیل می شود گفت: چیزی غیرممکن نیست . شاید این اتفاق به زودی بیفتد اما قطعا 4 سال دیگر می‌آیم تا مدالم را تبدیل به طلا بکنم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها