جام جم ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنان در این باشگاه فعالیت داشت، سرمربی تیم را همان دیشب برکنار می‌کرد.
کد خبر: ۷۲۱۶۰۷
اگر فتح الله زاده بود دیشب قلعه نویی را برکنار می‌کرد

حسن روشن در خصوص سومین شکست متوالی استقلال اظهار داشت: من قبل از این هم گفته بودم تیم قطعا بالای جدول نیست. زمانی که تیم از 7 بازی 6 برد داشت و با 18 امتیاز صدرنشین بود این حرف را زدم. استقلالی‌ها می‌گویند تیم جوان شده است اما زمانی این موضوع خوب است که جوانگرایی برای خودشان باشد.

وی ادامه داد: تیم‌های مدعی دیگر اگر جوانگرایی کردند، بازیکنان برای خودشان هستند و حق‌شان را می‌گیرند. به نظرم اگر فتح‌الله‌زاده یا مرحوم ناصر حجازی بود پس از بازی امیر قلعه‌نویی را تعویض می‌کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا با تغییر کادر فنی موافق است، تاکید کرد: خیر من با این موضوع موافق نیستم زیرا امیر قلعه‌نویی اگر بتواند امسال استقلال را اول و یا دوم کند، نشان می‌دهد که مربی خوبی است و از جمله بهترین مربیان ایران است اما امکان محقق شدن این موضوع 10 درصد هم وجود ندارد.

روشن در مورد عملکرد استقلال و اینکه قلعه‌نویی می‌گوید تیمش خوب بازی می‌کند و جای نگرانی نیست، گفت: خیلی تیم‌ها خوب بازی می‌کنند و به لیگ پایین‌تر می‌روند. این حرف‌ها پس از شکست زده می‌شود تا آن باخت را اداره کنند. چرا امیر قلعه‌نویی از جاسم کرار و حیدری در نیمه دوم استفاده می‌کند؟ شاید اطمینان دارد که تیمش به گل برسد. البته ذوب‌آهن هم خوب بازی کرد.

وی در مورد اینکه خط دفاعی استقلال ضعیف است و گل‌های راحتی دریافت می‌کند،‌ تاکید کرد: مشکل استقلال یک خط و بازیکن نیست. مشکل استقلال جدی‌تر است. اینکه توان بردن تیم حوان را ندارد. مقابل تیم مدعی و جوان ذوب‌آهن شکست خورد. ذوب‌آهن هم اکنون خود را به عنوان تیم مدعی نشان داد. چند سالی است که مقابل استقلال به برتری می‌رسد و انصافا سال گذشته هم حقش بود پیروز شود. البته استقلال هم بد نبود و بازیکنان جوان خوبی دارد.

روشن در مورد اینکه علت این شکست را چه می‌داند، گفت: بازیکنان استقلال پسرخوانده این تیم هستند. شما نگاه کنید فقط صادقی محصول باشگاه استقلال است و بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری نصفه و نیمه محصول این باشگاه هستند. قلعه‌نویی گفته که تیمش همانند سال 83 بازی می‌کند اما او اشتباه می‌کند. در آن موقع بازیکنانی چون وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، پیروز قربانی، خسرو حیدری و مجتبی جباری حضور داشتند که بازیکنان خود ما بودند. فرق دارد با بازیکنانی که پسرخوانده هستند. البته این افراد هم عملکرد خوبی دارند اما عرقی که باید باشد،‌ وجود ندارد. شما تیم‌هایی مثل فولاد و تراکتورسازی را ببینید؛ بازیکنان برای خودشان هستند و با وجود اینکه ارزانتر بسته شدند اما شرایط متفاوتی دارند.

پیشکسوت استقلال در مورد جایگاه استقلال در پایان فصل گفت: برای من خوشایند نیست که استقلال اول، دوم و یا سوم نشود اما باید واقع‌بین باشیم. قلعه‌نویی باید امسال بماند تا نشان دهد که بدون ریخت و پاش‌های فتح‌الله‌زاده و خودش چه عملکردی خواهد داشت. هم اکنون به قلعه‌نویی کمک می‌کنم. انتقاد زیادی هم نمی‌کنم. باید دید امسال که آن ریخت و پاش‌هایی که با فتخ‌الله‌زاده داشتند و هر کاری که دوست داشتند انجام می‌دادند،‌ وجود ندارد چه نتیجه‌ای می‌گیرند. او اگر امسال استقلال را اول یا دوم کرد نشان می‌دهد بهترین مربی ایران است. در گذشته تیم‌های مدعی دیگری وجود نداشتند و می‌توانستند با کمک داور و سایر مسائل نتیجه بگیرند اما هم اکنون که مدعیان زیاد شده‌اند باید دید چه عملکردی دارند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها