روی موج صدا

سیاست‌های شکار در رادیو سلامت

برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، امروز با نگاهی آسیب‌شناسانه به موضوع بازنگری سیاست‌های شکار می‌پردازد.این برنامه امروز ساعت 9 صبح به مدت 50 دقیقه روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۱۵۰۷

رضا فرجی، رئیس اداره اجرایی شکار و صید سازمان حفاظت محیط‌زیست و موید حسینی صدر، سخنگوی فراکسیون محیط زیست مهمانان این برنامه هستند.

برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی روزهای زوج هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می‌شود.همچنین برنامه خیابان بهبودی که امروز ساعت 17 از این رادیو پخش می‌شود، به موضوع اهمیت دوران نامزدی می‌پردازد.این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی، کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که از ساعت 17 و 5 دقیقه به مدت 120 دقیقه به این سوال که به نظر شما دوران نامزدی چقدر مهم است، پاسخ می‌دهد.

تحلیل «خانواده تُت» در رادیو نمایش

نمایش خانواده تت امشب در برنامه هزارتو از رادیو نمایش نقد و بررسی می‎‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، خانواده تت به کارگردانی روح‌الله نادرپور، عنوان نمایشی است که این روزها در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه است. به همین بهانه، برنامه هزارتوی رادیو نمایش به نقد و تحلیل این تئاتر می‌پردازد.هزارتو به تهیه‌کنندگی و سردبیری فریبرز گلبن، گویندگی و اجرای طوفان مهردادیان و کارشناسی بنفشه اعرابی، شنبه هر هفته ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو نمایش روی موج اف ام ردیف 107.5 پخش می‌شود.

اجرای نمایش «خانواده تُت» به کارگردانی نادر نادرپور آغاز شده است. این نمایش درباره زورگویی انسان‌هاست و از بیست‌وسوم شهریور روی صحنه رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها