رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

آمادگی‌ها و ذخایر قدرت را در غزه افزایش دهید

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس، مجموعه‌ای از عظمت‌های یک ملت است

حضـرت آیت‌الله خامنه‌ای روز پنجشنبه با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه درهم‌تنیده‌ای از عظمت‌های یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هــــر پدیده دیگر به چشم می‌آید.
کد خبر: ۷۲۱۵۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که همزمان با مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین شهیدی‌محلاتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه درهم تنیده‌‌‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره‌کننده‌ای است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر و گرانبهاتر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید. این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه انسانی است که خود و همه شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پرافتخار کرده است.خانواده‌های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را به‌دست آورده‌اند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سید علی​خامنه​ای

3 مهر 1393

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها