
به گزارش جام جم ورزشی، ووشو کاران تیم ملی ایران امروز با درخشش خود توانستند سه مدال دیگر را برای کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی کسب کنند. سه مدالی که دو مدال آن نقره بود و یکی هم طلا.
مرد طلایی ووشو ایران محسن محمد سیفی بود. مبارزی که حالا بعد از مدال 2010 گوانگجو مدال 2014 اینچئون را هم در کارنامه خود ثبت کرده است. او بعد از طلایی شدن اینگونه خدایش را شکر کرد.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند