در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد نبرد شاه کبرا سلطان مارهای جهان با یک مار موش خوار خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۹۱۸۰
نبرد شاه کبرا و مار موش خوار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نشنال جئوگرافیک، شاه کبرا در آسیای جنوبی و جنوب شرقی زندگی می کند. این مار باشکوه اما مرگبار در واقع سلطان حیات وحش این مناطق است. نیش شاه کبرا حتی بزرگترین جانوران جنگل را از پای در می اورد.

شاه کبرا وارد جنگل شده است. او در جستجوی شکار است. تمام موجودات پیرامون حضور شاه کبرا احساس کرده اند. آنها نگران هستند. حیوانات هر کاری که داشته را رها کرده و فقط به مکانی که شاه کبرا در آنجا حضور دارد، خیره شده اند.

خوشبختانه شاه کبرا شکار مارهای دیگر را به سایر طعمه ها ترجیح می دهد. شاه کبرا از تنه درختی بالا رفته تا برای غافلگیر کردن شکارش از موقعیت برتری برخوردار باشد.

یک رت اسنیک یا مار موش خوار که از تیره کفچه مارها است و فاقد زهر است آسوده خاطر از جویباری رد شده و به زیر درختی می آید که شاه کبرا در بالای آن کمین کرده است. مار موش خوار حدود 3 متر طول دارد. خود او هم در جستجوی طعمه ای است. شاه کبرا از بالای درخت همه حرکات او را زیر نظر دارد.

رت اسنیک موشی را به عنوان طعمه در نظر گرفته و به او خیره شده است. شاه کبرا از درخت پایین آمده و به سوی مار موش خوار بی خبر در حرکت است. موش از فرصت استفاده کرده و فرار می کند. سایه مهیب شاه کبرا که بلند شده است روی سر مار موش خوار افتاده است. مار بینوا تلاش می کند عقب عقب رفته و جانش را مهلکه نجات دهد.

شاه کبرا در یک حمله کمر مار موش خوار را در آرواره هایش گرفته و زهر مرگبارش را به بدن او تزریق می کند. زهر سیستم عصبی مار موش خوار را به کلی از کار می اندازد.

شاه کبرا بلعیدن مار موش خوار را از سر آن آغاز می کند سانتیمتر به سانتیمتر بدن خزنده در میان آرواره های شاه کبرا ناپدید می شود. مار موش خوار در واقع هنوز نمرده است بلکه در حالتی شبیه به کما است که کاملا از سوی شاه کبرا بلعیده می شود.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها