محلات قدیمی کمبود پارکینگ دارند

قمه کشی در نازی آباد برای جای پارک

رئیس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران گفت: تعرفه پارکینگ‌ها براساس مکان قرار‌گیری پارکینگ در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک و همچنین مسقف یا غیرمسقف بودن آنها متفاوت است.
کد خبر: ۷۱۸۲۶۴
تعرفه پارکینگ خودرو در یک شبانه‌روز؛ 2800 تا 4500 تومان

به گزارش باشگاه خبرنگار، علیرضا راسی با بیان این‌که تعرفه‌ها براساس کار کارشناسی مشخص و نهایی می‌شوند، اظهار کرد: به‌طور کلی تعرفه‌ پارکینگ‌ها در تهران از 2800 تا 4500 تومان در یک شبانه‌روز محاسبه می‌شود و این نرخ برای ماشین‌های سواری، ون‌ها، اتوبوس‌ها یا کامیون‌ها متفاوت است. وی با بیان این‌که پارکینگ‌ها به سه بخش تقسیم می‌شوند که بخشی مربوط به اتحادیه بوده و دارای پروانه معتبر صنفی هستند، گفت: البته برخی پارکینگ‌ها دارای پروانه نبوده و از دید ماموران ما پنهان هستند که اقدامات لازم را برای شناسایی این پارکینگ‌ها انجام می‌دهیم.

راسی با بیان این‌که تعدادی از پارکینگ‌ها متعلق به بخش خصوصی بوده و توسط آنها اداره می‌شود، افزود: بخش دیگری از پارکینگ‌ها را شهرداری و سازمان حمل‌ و نقل ایجاد کرده‌اند و اداره آنها را به عهده دارند که در آنها نرخ شهرداری یا اتحادیه رعایت می‌شود و البته نیازی به مجوز از طرف ما ندارند.

رئیس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران تصریح کرد: البته به محض این‌که این پارکینگ‌ها به پیمانکار یا بخش خصوصی سپرده شود زیرمجموعه ما محسوب خواهند شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود 150 پارکینگ دارای مجوز در تهران مشغول فعالیت هستند، گفت: یکی از بهترین رسته‌های شغلی در حوزه‌ ما کارواشی‌ها هستند، چون این رسته کمترین کار تخصصی را دارد؛ یعنی کسانی که در کارواش فعالیت می‌کنند به توان تخصصی کمتری نیاز دارند و کار فنی چندانی برای فعالیتشان نیاز ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها