رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بیمارستان عشایر خرم‎آباد با تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه می‎دهد.
کد خبر: ۷۱۸۲۴۴
بیمارستان‎های غیراستاندارد لرستان تعطیل می‎شوند

کوروش ساکی در گفت‎وگو با ایسنا، درباره نظارت بر مطب دندانپزشکان افزود: نظارت کافی از سوی کارشناسان بر کار دندانپزشکان و مطب آنها انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه البته درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در بیمارستان عشایر خرم‎آباد فعال است و با تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه می‎دهد، اضافه کرد: این درمانگاه تخصصی صبح‎ها و عصرها فعال است و این در حالیست که این درمانگاه اولین درمانگاه تخصصی در استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در این درمانگاه تخصصی تعرفه خدماتی یک متخصص 1.5 برابر یک دندانپزشک عمومی است، اظهار کرد: سال گذشته به صورت رندوم بیمارستان‎های خصوصی را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که متوسط هزینه‎ای که از بیمارستان دریافت می‎شود بین 25 تا 50 درصد زیر تعرفه بخش خصوصی است.

قائم مقام وزیر بهداشت در بخشی از سخنانش اضافه کرد: نیاز است در استان بیمارستان‎های غیراستاندارد جمع و بیمارستان‎های جدید ایجاد شود که در این باره نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم چراکه با اعتبارات دولتی 10 سال طول می‎کشد تا یک پروژه عظیم بیمارستانی به انجام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها