جام جم ورزشی: حرکت ناشایست محمد رضا خانزاده در دیدار دیروز تیم ملی امید کشورمان مقابل ویتنام بی شک تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۷۷۱۶
احتمال محرومیت 6 ماهه تا یک ساله خانزاده‎

خانزاده همان مدافع ملی پوش پرسپولیس است که توسط کارلوس کی‌روش در لیست مسافران به جام جهانی برزیل گنجانده شد اما هرگز فرصت بازی در این آوردگاه جهانی را پیدا نکرد. مدافعی که به همین دلیل گمان می رفت با استفاده از تجاربی که در تیم ملی و به خصوص پرسپولیس کسب کرده علاوه بر ایفا کردن نقش یک بزرگتر و بازیکن میدان دیده تر بسیاری از مشکلات تیم امید را مرتفع کند. اما او نه تنها چنین نکرد بلکه با حرکت ناشایستی که انجام داد حالا مشکلات تیم وینگادا را چند برابر کرده است.

در این میان پیش بینی می شود کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علاوه بر جرایم سخت مالی محرومیت سنگینی را نیز برای این مدافع جوان در نظر بگیرد. گمانه زنی ها به این سمت پیش میرود که خانزاده حداقل بین 6 ماه تا یک سال از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد شد. محرومیتی که می تواند تبعات سنگینی برای پرسپولیس نیز داشته باشد.حال باید دید در صورت وقوع این اتفاق باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این محرومیت خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها