با تلاش پلیس آگاهی استان خراسان رضوی، جوانی 27 ساله که پس از مصرف مواد مخدر، پدرش را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۷۲۷۲
قاتل: پدرم را در چاه دفن کردم

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارشی مبنی بر کشف جسد مردی 58 ساله در داخل چاهی در یکی از مناطق شهر مشهد،‌ موضوع در دستور کار کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و جسد به دستور بازپرس به پزشی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل این مرد میانسال آغاز شد.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از خانواده مقتول مشخص شد متوفی که شغلش مقنی‌گری بوده سه روز قبل به همراه پسر 27 ساله اش به نام «مصطفی» برای حفر چاه از منزل خارج و از آن روز خبری از آنها نشده است.

سرهنگ بیدمشکی افزود: با بدست آمدن این سرنخ ها، پسر خانواده به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان با هدایت تخصصی بازپرس ویژه قتل، تحقیقات میدانی گسترده‌ای در این خصوص آغاز و پس از سه روز کار گسترده اطلاعاتی نهایتاً محل اختفاء پسر خانواده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.پسر جوان در بازجویی های پلیسی با اظهار ندامت و پشیمانی به قتل پدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در اعترافات خود بیان داشت که با پدرم در خارج از شهر مشغول حفر چاه بودم و زمانی که پدرم پائین و داخل چاه بود من مشغول مصرف مواد مخدر شدم اما ناگهان پدرم از چاه خارج شده و با دیدن من در حال مصرف مواد مخدر، عصبانی شده و با لعن و نفرین مرا کتک زد که پس از بازگشت پدرم به به درون چاه، از شدت عصبانیت چند تکه سنگ بزرگ را داخل چاه بر روی سرش انداخته و سپس مقدار زیادی خاک را درون چاه ریخته و پدرم را در چاه دفن کردم و از محل متواری شدم.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و طی قرار صادره روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها