قلعه‌نویی: مدیران برای کنترل کی‌روش خوب رفتار نکردند

چگونه اردشیر، امیر شد؟!

جام جم ورزشی: رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ،گفت: سرمربی استقلال بداند که اظهارات من غیرمسئولانه نیست و کاملاً مسئولانه است.
کد خبر: ۷۱۷۲۲۷
انتقاد حجت الاسلام علیپور از سرمربی استقلال

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی از او انتقاد کرده و گفته شما که مسئولیتی ندارید چرا مصاحبه می‌کنید،گفت:خدمت آقای قلعه‌نویی عرض کنم که ما بحث دو نفره و شخصی با ایشان نداریم،من امیدوارم روند موفقیت‌های استقلال ادامه پیدا کند اما برای اطلاع او عرض می‌کنم که من هم فصل پیش مسئولیت داشتم و هم در این فصل مسئولیت دارم و رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ هستم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید نظارت ویژه‌ای بر لیگ داشته باشم تا از صیانت و سلامت آن محافظت کنم. در خصوص پرونده مورد نظر قلعه‌نویی وظیفه‌ای دارم،اینکه کمیته اخلاق فدراسیون از ارکان قضایی فدراسیون است و اگر در مورد رأی خود دقیق تصمیم نگیرد این تصمیمات باعث می‌شود به نحوی در آینده سلامت مسابقات خدایی ناکرده،مخدوش جلوه داده شود بنابراین وظیفه داریم طبق شرح وظایفامان تذکرات لازم را بدهیم.

علیپور تصریح کرد: خدمت آقای قلعه‌نویی می‌گویم که اظهارت من کاملاً مسئولانه است نه غیرمسئولانه. ضمن اینکه ما هیچگاه حق نداریم خارج از وظایمان مطالبی را بگوییم که باعث برهم خوردن آرامش تیم‌ها شود. از قلعه‌نویی هم تعجب می‌کنم که می‌خواهد شکست استقلال مقابل نفت را به این مسائل مرتبط کند، استقلال در کمال آرامش برخلاف پرسپولیس کارش را می‌کند و ما هم برای استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها